Equipo directivo

Director: XOÁN BIEITO GARCÍA LORENZO

Xefa de estudos:  JUANA FERNÁNDEZ BALSEIRO

Secretaria: SOFÍA FERNÁNDEZ NARAY

ADMISIÓN CURSO 2023-24 (DO 16 de Xaneiro ata o 6 de Febreiro)

Aberto o prazo de SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

RESERVA DE PLAZA PARA O ALUMNADO DE 6º QUE CONTINUA ESTUDOS NO IES DE FOZ.

Podese facer de varios xeitos:

- Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

- Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

- Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. Podedes acceder ao impreso en aquí.

Mais información clicando no seguinte enlace: ADMISION

DATA LÍMITE: 6 DE FEBREIRO DE 2023.

AUTODECLARACIÓN COMEDOR ESCOLAR

ADXUNTAMOS O MODELO DE AUTODECLARACIÓN DO COMEDOR ESCOLAR QUE DEBEN CUBRIR AS FAMILIAS QUE FAGAN USO DO MESMO DURANTE O VINDEIRO CURSO 22/23. É PRECISO QUE SEXA ENTREGADO NO CENTRO ANTES DO 8 DE SETEMBRO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/23.

Fai click para ver a convocatoria:

Libros de Texto (@LibrosTexto) | Twitter

RESERVA DE PLAZA

Ábrese o proceso de reserva de praza para o alumnado de 6º de primaria matriculado no presente curso no Ceip Fondo Nois e que, no vindeiro curso, pretende continuar os estudos no centro de adscrición “IES de Foz”.

-Prazo de presentación das solicitudes: do 11 xaneiro ao 8 de febreiro de 2022

-Lugar de entrega: CEIP Fondo Nois.

Tamén se poden presentar as solicitudes a través da aplicación “admisionalumnado” https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación aplicable: ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ADMISION 2021/22

ESTIMADAS FAMILIAS:

COMUNICAMOS QUE TODOS OS NENOS E NENAS QUE SOLICITARON

PRAZA NO NOSO CENTRO FORON ADMITIDOS.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2020/21

Adxuntase a listaxe de libros do alumnado para o curso 2020/21: