Programa TAS OU NON TAS

PROGRAMA "TAS OU NON TAS". CAPÍTULO 15.

O noso alumnado de 6º de Primaria déixavos outro novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que nos falan dunha palabra que ultimamente citamos moito, a palabra “CHUVIA”. Adiante vídeo!

CAPÍTULO 14 "TAS OU NON TAS"

O noso alumnado déixavos un novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que veremos como conxugamos os verbos facer e poder na nosa zona, xa que aquí “faigo” e “poido” no canto de “fago” e “podo” como no resto de Galicia.

CAPÍTULO 13. "TAS OU NON TAS"

O noso alumnado déixavos un novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", onde nos falan dos chícaros, un produto moi presente na historia da xente de Foz, xa que supuxo un recurso moi importante na mesa e nas economías familiares no século pasado.

CAPÍTULO 12. "TAS OU NON TAS"

Este curso seguimos co noso programa “TAS OU NON TAS” con novos colaboradores. Moitos parabéns!

Dende a biblioteca imos traballar un novo proxecto titulado “ESTAMOS RODEADOS” co que imos coñecer todos os animais que nos rodean, adicando este capítulo a un anfibio que na nosa zona coñecémolo como SACABEIRA.

Esperamos que vos guste!

CAPÍTULO 11. TAS OU NON TAS

LETRAS GALEGAS 2023. FRANCISCO FERNÁNDEZ DEL RIEGO.

Para conmemorar o Día das Letras Galegas deste ano, durante todo o mes de maio realizamos diferentes actividades relacionadas co autor homenaxeado, Francisco Fernández del Riego. Entre elas:

- Coñecemos a vida do autor e fixemos libros coa súa biografía, en 1º e 2º e un cómic en 3º e 4º de Primaria. Tamén fixéronse varios xogos, en soporte papel e interactivos

- Como lle gustaba tanto ler os contos de Calleja, entre eles “Un mundo al revés”, os nenos e nenas de Infantil imaxinaron como podería ser ese mundo.

- De pequeno xogaba con xogos tradicionais e gustáballe moito a música, polo que o pasado xoves 11 de maio, tivemos a animada visita de César Freiria, máis coñecido coma Cé Orquestra Pantasma, que nos fixo cantar e bailar sen parar. Ademais tróuxonos un montón de xogos e xoguetes tradicionais e así gozar dun tempo todos xuntos. Foi moi divertido!

- O martes 16 de maio, acudimos ao cine a Ribadeo a ver a película en galego de Chelo Loureiro, titulada “VALENTINA” e desta maneira lembrar que Francisco cando estaba en Monforte de Lemos, ía ao Cine Moderno Barbagelata.

- Destacar que tivo que usar pseudónimos á hora de publicar as súas obras, polo que os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria realizaron o seu propio libriño coas súas citas célebres co corresponde pseudónimo de cada un.

- Lembrando que escribiu libros sobre Danzas Populares, levamos á práctica conxuntamente a “DANZA DOS ARCOS” dende o centro ata a Praia de As Polas.

- O homenaxeado no libro “GALIZA” propón unha ampla viaxe organizada en doce itinerarios ou peregrinacións, o alumnado de 5º e 6º de Primaria, rememorou dito libro realizando eses itinerarios interactivos acompañados de fotografías e vídeos de cada lugar. Ademais, realizamos un roteiro a pé dende a desembocadura do Río Ouro ata o centro, visitando os arredores do río, O Portiño e Castro de Fazouro, o Porto baleeiro, o lavadoiro tradicional…

- En plástica, elaboramos simpáticas caricaturas do autor e gravouse un programa especial das Letras Galegas de “TAS OU NON TAS”, titulado “Que fixo Francisco Fernández del Riego por nós?”, parodiando “Que fixeron para nós os romanos?” da películaa Vida de Brian.

PROGRAMA "TAS OU NON TAS". Capítulo 9.

O noso alumnado déixavos un novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", onde nos fala das piñas dos piñeiros, máis coñecida na nosa zona por CAROCAS.

Coma sempre, quedou xenial! Parabéns!

PROGRAMA "TAS OU NON TAS". CAPÍTULO 8.

O noso alumnado segue editando e protagonizando o programa "TAS OU NON TAS". Este novo capítulo está adicado a un término moi nomeado na nosa zona, a palabra "Naide".

Non o perdas!

PROGRAMA TAS OU NON TAS. Capítulo 7.

Este curso seguimos co noso programa “TAS OU NON TAS” con novos colaboradores. Parabéns rapazas e rapaces!

Neste novo capítulo, falamos da palabra “CHUCHO”.

Dende aquí enviámosvos moitísimos chuchiños a todas e a todos!

PROGRAMA "TAS OU NON TAS" 6

O alumnado de 6º déixannos o derradeiro programa "TA OU NON TAS" deste curso 21-22, falándonos da palabra VRAO. Queremos darlles as grazas por todo o marabilloso traballlo que realizaron durante estos meses e desexarlles moita sorte nesta nova etapa!

Subscribirse a este contido