Audiovisual

EL MARAVILLOSO MUNDO DE LOS ANIMALES.

ENTROIDO 2024.

Aquí tedes todos os vídeos do I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña celebrado o pasado venres no pavillón do noso colexio.

CAPÍTULO 14 "TAS OU NON TAS"

O noso alumnado déixavos un novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que veremos como conxugamos os verbos facer e poder na nosa zona, xa que aquí “faigo” e “poido” no canto de “fago” e “podo” como no resto de Galicia.

I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña. Documental.

Como xa sabedes, esta semana temos a extraordinaria visita dos mellores investigadores de todo o mundo, para reunirse no I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña, que terá lugar no noso centro mañá venres. Mencionar, que nos quixeron agasallar con este impresionante documental, onde se recolle a súa experiencia como investigadores e que foi realizado e editado por eles mesmos.

Estamos súper orgullosos de vós! Parabéns a todas e a todos e grazas polo agasallo! Sodes uns cracks!

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Non Violencia e a Paz. Para dar comezo, dous alumnos de Primaria leron un manifesto para a Paz. A continuación, todo o alumnado, profesorado e persoal do centro participamos nunha coreografía elaborada por Alba, a nosa mestra de Música, da canción "A mi me gusta la vida" de Funambulista.

PORQUE... "GÚSTANOS A VIDA!"

Podedes ver o vídeo premendo na imaxe.

COMPARTINDO CONTOS.

Onte,  disfrutamos na nosa biblio, dunhas sesións de contacontos a cargo do alumnado de 5º de Primaria, nas que compartiron cos máis peques (Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria) os contos “A TEA DE ARAÑA”  e “IRIÑA BAILARINA”.

Sodes uns excelentes narradores!

A continuación podedes ver os vídeos premendo nas imaxes.

SESIÓNS DE CINE NOS RECREOS.

Despois das obras, por fin podemos voltar á biblioteca nos recreos, retomando o noso proxecto "Estamos rodeados". Todos os xoves teremos unha sesión de cine, na que se proxectarán os capítulos da serie de animación "Diminutos". Anímate a vir!

25 N. DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Dende os Equipos de Biblioteca e EDLG e con motivo do 25 N, DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER reivindicamos os dereitos das mulleres e das nenas no DEPORTE.

Actividades realizadas:

• Contacontos nas aulas de Educación Infantil e Primaria:

- Nin un biquiño á forza. (Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria).
             - O teu corpo é teu. (3º e 4º de Primaria)
             - Iriña bailarina. (Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria)

• Charla de Andrea de Luis Iglesia. Árbitra de fútbol-sala.
  • Charla sobre a historia do deporte feminino e das desigualdades actuais no mesmo. (4º, 5º e 6º de Primaria)
  • Visionado e posta en común da película “Quiero ser como Beckam”. (4º, 5º e 6º Primaria).
  • Obradorio de estereotipo e respecto á intimidade. Asociación Cromosomos X.
  • Coñecer a diferentes mulleres galegas deportistas (lecturas, investigación, murais…) AXENDA 2022, elaborada polo Observatorio da Mariña pola Igualdade.

O DEPORTE NON TEN XÉNERO!

CAPÍTULO 12. "TAS OU NON TAS"

Este curso seguimos co noso programa “TAS OU NON TAS” con novos colaboradores. Moitos parabéns!

Dende a biblioteca imos traballar un novo proxecto titulado “ESTAMOS RODEADOS” co que imos coñecer todos os animais que nos rodean, adicando este capítulo a un anfibio que na nosa zona coñecémolo como SACABEIRA.

Esperamos que vos guste!

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 22-23.

O pasado 21 de xuño puidemos gozar dun estupendo festival de fin de curso ideado e organizado polo noso mestre de Música, Manuel. As alumnas e alumnos deleitáronos coas súas actuacións nas que demostraron o gran talento artístico que teñen. Parabéns!

Subscribirse a este contido