audiovisual

DÍA DE ROSALÍA. 23 DE FEBREIRO.

ENTROIDO 2024.

Aquí tedes todos os vídeos do I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña celebrado o pasado venres no pavillón do noso colexio.

I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña. Documental.

Como xa sabedes, esta semana temos a extraordinaria visita dos mellores investigadores de todo o mundo, para reunirse no I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña, que terá lugar no noso centro mañá venres. Mencionar, que nos quixeron agasallar con este impresionante documental, onde se recolle a súa experiencia como investigadores e que foi realizado e editado por eles mesmos.

Estamos súper orgullosos de vós! Parabéns a todas e a todos e grazas polo agasallo! Sodes uns cracks!

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Non Violencia e a Paz. Para dar comezo, dous alumnos de Primaria leron un manifesto para a Paz. A continuación, todo o alumnado, profesorado e persoal do centro participamos nunha coreografía elaborada por Alba, a nosa mestra de Música, da canción "A mi me gusta la vida" de Funambulista.

PORQUE... "GÚSTANOS A VIDA!"

Podedes ver o vídeo premendo na imaxe.

COMPARTINDO CONTOS.

Onte,  disfrutamos na nosa biblio, dunhas sesións de contacontos a cargo do alumnado de 5º de Primaria, nas que compartiron cos máis peques (Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria) os contos “A TEA DE ARAÑA”  e “IRIÑA BAILARINA”.

Sodes uns excelentes narradores!

A continuación podedes ver os vídeos premendo nas imaxes.

25 N. DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Dende os Equipos de Biblioteca e EDLG e con motivo do 25 N, DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER reivindicamos os dereitos das mulleres e das nenas no DEPORTE.

Actividades realizadas:

• Contacontos nas aulas de Educación Infantil e Primaria:

- Nin un biquiño á forza. (Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria).
             - O teu corpo é teu. (3º e 4º de Primaria)
             - Iriña bailarina. (Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria)

• Charla de Andrea de Luis Iglesia. Árbitra de fútbol-sala.
  • Charla sobre a historia do deporte feminino e das desigualdades actuais no mesmo. (4º, 5º e 6º de Primaria)
  • Visionado e posta en común da película “Quiero ser como Beckam”. (4º, 5º e 6º Primaria).
  • Obradorio de estereotipo e respecto á intimidade. Asociación Cromosomos X.
  • Coñecer a diferentes mulleres galegas deportistas (lecturas, investigación, murais…) AXENDA 2022, elaborada polo Observatorio da Mariña pola Igualdade.

O DEPORTE NON TEN XÉNERO!

EDLG: Chea de vida

Mil nenas e nenos cantan a coro en Navantia a canción "Chea de vida" con Guadi Galego e Guille Fernández, dirixidos por Ramón Bermejo.

Trátase dunha actividade dentro do marco da celebración do día das letras galegas do 2017.

Este proxecto contou coa axuda da Secretaría Xeral de Política lingüística e da empresa Navantia.

¡Grazas a todos e todas as que fixeron posible este proxecto!

EDLG: Videodenuncia marxinación galego no cinema

Praza Pública (praza.gal)
O vídeo salienta que só o 27% das producións audiovisuais galegas son gravadas en galego
Romero insire imaxes das películas distribuídas internacionalmente no catálogo Films from Galicia da AGADIC. E lembra que o 69% das producións son gravadas en castelán e só o 27% en galego