You are hereArtigos / Secretaría / Artigos

LISTAXE DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN sticky icon

Infórmase que no taboleiro interior do centro está publicada a listaxe de solicitudes de admisión presentadas no centro co número aleatorio asignado a cada solicitude que será empregado para o desempate, de ser necesario, segundo o disposto no artigo 34 da Orde que regula o proceso de admisión.

BAREMACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN sticky icon

IMPORTANTE

Téndose recibido no centro máis solicitudes de admisión que vacantes existentes para 4º de Educación Infantil, ábrese o prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo alegados nas solicitudes.

CRITERIOS DE BAREMO:

• A. Existencia de irmás/áns matriculadas/os no centro (8 puntos polo primeiro e 2 máis por cadaun dos restantes).
  • B. Proximidade do centro ao domicilio familiar ou ao lugar de traballo das/dos nais/pais ou titoras/es (8 puntos se o domicilio está situado no concello de Chantada e 4 puntos se está nun concello limítrofe).
  • C. Renda anual per cápita da unidade familiar: 3 puntos (inferior a 0,5 veces o IPREM), 2 puntos (igual ou superior a 0,5 e inferior a 0,75 veces o IPREM), 1 punto (igual ou superior a 0,75 e inferior ao IPREM), 0 puntos (igual ou superior ao IPREM). IPREM ano 2022: 6.948,24 €.
  • D. Persoa proxenitora, titora ou acolledora traballadora do centro docente. (3 puntos).
  • E. Condición de familia numerosa (3 puntos especial, 2 puntos xeral).
  • F. Alumnado nado de parto múltiple. (8 puntos se son dous e 10 puntos se son máis de dous).
  • G. Condición de familia monoparental (2 puntos).
  • H. Concorrencia de discapacidade na alumna ou alumno, ou en nai, pai, titora, titor, irmá ou irmán do alumnado (máx. 4 puntos).
  • I.  Condición de vítima de violencia de xénero. (2 puntos).
  • K. Condición de vítima de terrorismo. (2 puntos).
  • L. Criterio complementario: parada nunha ruta do transporte escolar do centro. (1 punto)

Para o criterio de proximidade ao centro débese aportar certificado de convivencia conforme vive no concello (8 puntos, non importa a distancia ao centro ao non estar delimitadas as áreas de influencia).
Para o criterio de familia monoparental débese demostrar tal condición achegando un certificado que emite Política Social.
Para o criterio establecido polo centro (usuario das rutas de transporte que corresponden ao propio centro) deberá cubrirse un impreso facilitado polo centro no que se solicita unha parada de transporte escolar existente nas rutas do centro e que se corresponda co domicilio declarado na solicitude de admisión presentada.
Para a renda per cápita non é preciso aportar documentación se na solicitude aceptouse que se realizara a consulta.
Para o resto de alegacións deberase presentar igualmente certificación acreditativa.

O prazo de presentación da documentación remata o vindeiro 9 de abril.

Admisión alumnado curso 2024/2025 sticky icon

Clic na imaxe para agrandar

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:
  1. Cubrir a solicitude informaticamente e presentala asinada de xeito manual no centro: ENLACE
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrar no Enlace, seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.
  2. Cubrir a solicitude informaticamente e asinala en Sede Electrónica:
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital. Ao final, premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente. Lembre que o Anexo II-bis debe asinalo a man, dixitalizalo e adxuntalo xunto coa copia do Libro de Familia.
  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:
    Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos no centro asinados polos dous proxenitores ou, se é o caso, por un proxenitor e copia da sentencia xudicial onde se recolla que ten a custodia do menor en exclusiva.

Cita previa para presentación da solicitude no centro:

Tfono. 982 82 81 33

Impreso en Galego

Impreso en Castelán

Calendario do proceso e Normativa

CAMPAÑA SOLIDARIA - GLOBAL HUMANITARIA sticky icon

Queridas familias e alumnado:

Desde Mariola Solidaria comprácenos comunicarlles a realización da CAMPAÑA SOLIDARIA de recollida de roupa e calzado en beneficio da ONG Global Humanitaria.

A recollida terá lugar o xoves, 7 de marzo de 2024 e levarase a cabo no centro.

Agradecerlles por adiantado a colaboración na nosa campaña.

Reciban un cordial saúdo.

Atentamente: