8 MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O pasado 8 de marzo celebramos no centro o Día Internacional da Muller. Este ano quixemos reflexionar sobre as desigualdades que existen entre mulleres e homes en canto a postos de traballo de relevancia en empresas, outros postos donde se toman grandes decisións e o tempo adicado para os coidados e as labores domésticas.

Dende o equipo de mestras que formamos parte do PFPP de centro e dentro do contrato programa igualaT, propuxemos ao resto de claustro e ao alumnado uns datos para a súa análise e reflexión e a realización de diferentes talleres nos que se pretende reflectir a importancia das actividades diarias que homes e mulleres deberían compartir igualitariamente.

8 MARZO DATOS.pdf72.52 KB