Chegan os Maios e as Letras Galegas!

Mañá, día 16 de maio, estaremos festexando na escola os Maios, para o que crearemos tres maios coa colaboración de alumnado profesorado e familias. Remataremos a celebración cantando e bailando xuntas e xuntos.

Ademais, ao longo de toda a mañá, conmemoraremos as Letras Galegas e homenaxearemos ao autor Francisco Fernández del Riego. Aproveitamos para deixarvos por aquí este Genial.ly con enlaces a un montón de contidos e actividades sobre Don Paco. Esperamos que as desfrutedes!

E, lembrade, agardámosvos mañá na escola vestidas e vestidos para a ocasión, con camiseta de Centieiras ou outra parte de arriba branca, pantalón vaqueiro e sombreiro de flores. Ata mañá!