Benvida

Celeiro-Viveiro (LUGO)

NO SEGUINTE VÍDEO PODEMOS REALIZAR UNHA VISITA VIRTUAL

BENVIDA AO IES MARÍA SARMIENTO

Fondo solidario para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2021/2022

Curso escolar 2021-2022

Procedemento ED330B

ORDE do 6 de maio de 2021 (DOG do 20)

Enlace á Orde no Diario oficial de Galicia

Para presentación electrónica, premer aquí.

Para presentación presencial: descargar ou solicitar os Anexo I e Anexo II ,

adxuntando copia do DNI do solicitante e copia do libro de familia

onde aparezan todos os membros da unidade familiar.

Tanto para solicitude de Anexos como para entrega da documentación é necesario solicitar cita previa telefonicamente

Máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace

Manual de usuario para os cidadáns: enlace

Prazos de presentación de solicitudes:

1. Dende o 21 de maio ao 22 de xuño de 2021(este incluído).

2. O alumnado que se incorpore ao centro docente fóra deste prazo disporá dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2022.

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2021/22 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, se reúne os requisitos establecidos nesta orde.

Requisitos: Recórdase aos beneficiarios desta axuda, no presente curso

2020-21,que deberán devolver os lotes completos de libros de texto en

préstamo (en bo estado, sen nome e libres de escritura) para poder

beneficiarse das diferentes axudas na presente convocatoria.

Para favorecer a boa organización do centro e ANPA na recollida do material e

na incorporación da información no sistema operativo da xunta, e deste xeito

non interromper o normal funcionamento do centro, rogámoslles fagan uso do

seguinte horario:

DEVOLUCIÓN LIBROS

Mércores 23 XUÑO

9:30         3º primaria

10:45        4º primaria

12:30        6º primaria

ADMISIÓN DO ALUMNADO curso 2021-2022

PREME NA SEGUINTE IMAXE

PARA VER TODO O PROCEDEMENTO NA PRESENTACIÓN

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Anexo I

Anexo I bis

Normativa de aplicación

PLAN DE ADAPTACIÓN DO CEIP DE CELEIRO

Comeza un novo curso cunhas características moi especiais

No seguinte enlace poden atopar o Plan de adaptación do centro onde informamos das principais adaptacións do noso centro para poder garantir, na medida do posible, a seguridade de toda a comunidade educativa.

Esperamos a cooperación de toda a comunidade educativa respectando o máximo posible todas estas adaptacións, sobre todo no relativo á puntualidade nos horarios de entradas e saídas, así como dos accesos ao centro.

Para calquera consulta ou aclaración poden poñerse en contacto por correo electrónico: ceip.celeiro@edu.xunta.es

ou nos teléfonos: 982870951 (secretaría), 982870953 (dirección)

PREME NO  ENLACE

PLAN DE ADAPTACIÓN DO CEIP DE CELEIRO