CROSS

O Cros de A Estrada

O mércores 11 de outubro realizamos a primeira saída do curso e foi para acudir ao tan esperado Cros. Como todos os anos fíxose na zona deportiva de A Estrada e acudiu alumnado de 2º a 6º de Educación Primaria da maioría de coles da zona.

Fixemos unha gran carreira e con coraxe, valentía e moita ilusión chegamos á meta! Noraboa rapaces! Risa Risa

Tags: CROSS, PVAD, Xogade, Educación física

Volvemos ao Cross

Un ano mais participamos no Cross organizado polo Plan Proxecta "Xogade". Este festexo deportivo reuníu á meirande parte dos colexios e institutos da comarca convertíndose nun gran evento deportivo escolar.

Como docente gustaríame agradecer a participación e o esforzo de todos os alumnos e alumnas do Ceip Cabada Vázquez que quixeron vivir esta experiencia; é un orgullo e satisfacción ver como disfrutades e como compartides estas vivencias dun xeito tan pasional. Mención especial aos 4 clasificados: Hugo, Melania, Mohamed e Fátima sodes o orgullo de todo o colexio e a comunidade educativa... moitos parabéns queridiños/as!

Gracias a todos.

Tags: CROSS, Proxecta, PVAD, Xogade

CROSS PROVINCIAL- PDC- XOGADE.

O 1 de febreiro participou o alumnado clasificado na competición de "Campo a través" provincial, celebrada no parque de Castrelos, en Vigo.

O alumnado foi acompañado polas súas familias e a mestra de EF.

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, Cross parque de Castrelos, PLAN PROXECTA, Presentación, VIDA ACTIVA, Xogade, Educación física

CAMPO A TRAVÉS _PDC

O 5 de decembro o alumnado de 2º a 6º de Educación Primaria participou na competición zonal de campo a través, celebrada na praia fluvial de Liñares. Esta actividade forma parte do PDC (Proxecto Deportivo do noso Centro) e está dentro do Plan Proxecta - XOGADE.

A maioría do alumnado participou correndo pero algunhas alumnas e alumnos fixeron de reportaxes (entrevistas, fotografías, vídeos), xa que arredor do deporte existen diferentes figuras: deportistas, entrenadoras, fisioterapeutas, reporteiras deportivas,...

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, PLAN PROXECTA, Presentación, Xogade, Educación física

PDC_ XOGADE: Campionato de Cross

O 5 de decembro participamos no campionato zonal de Cross da zona da Estrada.

Participou o alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º, acompañado por 4 docentes do colexio.

A experiencia foi moi positiva.

Seguimos traballando para o próximo evento. :)

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

CROSS 2017