CAMPO A TRAVÉS

CROSS PROVINCIAL- PDC- XOGADE.

O 1 de febreiro participou o alumnado clasificado na competición de "Campo a través" provincial, celebrada no parque de Castrelos, en Vigo.

O alumnado foi acompañado polas súas familias e a mestra de EF.

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, Cross parque de Castrelos, PLAN PROXECTA, Presentación, VIDA ACTIVA, Xogade, Educación física

CAMPO A TRAVÉS _PDC

O 5 de decembro o alumnado de 2º a 6º de Educación Primaria participou na competición zonal de campo a través, celebrada na praia fluvial de Liñares. Esta actividade forma parte do PDC (Proxecto Deportivo do noso Centro) e está dentro do Plan Proxecta - XOGADE.

A maioría do alumnado participou correndo pero algunhas alumnas e alumnos fixeron de reportaxes (entrevistas, fotografías, vídeos), xa que arredor do deporte existen diferentes figuras: deportistas, entrenadoras, fisioterapeutas, reporteiras deportivas,...

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, PLAN PROXECTA, Presentación, Xogade, Educación física

PDC_ XOGADE: Campionato de Cross

O 5 de decembro participamos no campionato zonal de Cross da zona da Estrada.

Participou o alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º, acompañado por 4 docentes do colexio.

A experiencia foi moi positiva.

Seguimos traballando para o próximo evento. :)

Tags: CAMPO A TRAVÉS, CROSS, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

CAMPO A TRAVÉS

No mes de novembro participamos na actividade de campo a través enmarcada dentro do actividade "deporteescolar". Tivemos unha xornada de convivencia con outros centros e, aínda que non era o máis importante, obtivemos varias medallas nas distintas categorías.

Tags: CAMPO A TRAVÉS, PLAN PROXECTA, Presentación