DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO PRIMARIA – curso 2021/22
Publicada no DOG (12/11/2021) a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, curso 2021/22 (código de procedemento ED330E).
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:
1. O alumnado que recibiu axuda de material escolar no curso 2021/22 NON ten que presentar solicitude. As máscaras entregaránselle AUTOMATICAMENTE.
2. Só deberá participar o alumnado que non presentou solicitude de material escolar ou resultou excluída no curso 2021/22 que cumpra algunha das seguintes condicións:
• Familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000 € (na declaración do ano 2019)
• Alumnado matriculado en educación especial
• Alumnado suxeito a tutela da Xunta de Galicia
• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%
PRAZO:
O prazo de entrega de solicitudes será do 15 ao 26 de novembro e realizarase presencialmente no centro.
O ANEXO I e ANEXO II estarán disponibles no centro para cubrir e entregar, ou na sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA:
Xunto coa solicitude ANEXO I e ANEXO II presentarase no centro a seguinte documentación:
- Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.
En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.
-Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.