Boletín de avaliación

1.- Accede a "Informes" -> "Informes predefinidos" e no listado da esquerda elixe "Boletín"

2.-Cumplimenta os campos "Curso" e "Grupo". Selecciona a avaliación correspondente ao boletín que queres imprimir (1) e preme o botón "Buscar" (2). Aparecerá o listado de todos os alumnos correspondentes ao curso.

3.- Elixe o alumno/alumna que corresponda co boletín a imprimir ou faci clic na casiña de verificación "Seleccionar todos" (3).

4.- Marca ou desmarca as casiñas de verificación "Materias e unidades" (marcada sempre, ou non aparecerán as materias), Materias e unidades E.A. (Se as tedes divididas, por ex. Plástica e Música), as Capacidades, se están definidas, e as Faltas.

5.- Pon un nome ao informe (calquera vale) (4)e finalmente preme "Obter informe" e "Ir ao buzón" (5). Aparecerá este aviso o que significa que xa podes acceder ao teu buzón para descargalo e gardalo ou imprimilo.