Título node Learning object

Premios RCP escolas (2ª edición)
Xov, 13/07/2023 - 11:40
Imaxe

A Fundación Española do Corazón (FEC), entidade sen ánimo de lucro promovida pola Sociedade Española de Cardioloxía (SEC) convoca a II Edición dos Premios RCP Escolas.

Estes galardóns, creados pola FEC en colaboración co Grupo de Traballo de Reanimación Cardiopulmonar da SEC, teñen como obxectivo incentivar a participación dos centros escolares en relación coa reanimación cardiopulmonar.

CATEGORÍAS:

• Premio RCP Escolas á orixinalidade e creatividade
  • Premio RCP Escolas ao proxecto formativo escolar
  • Premio RCP á máxima participación
  • Premio RCP ao ensino de adolescentes a infantís

Estímase que en España se produce unha parada cardíaca cada 20 minutos, pero a pesar de que está demostrado que a realización desta técnica por testemuñas pode triplicar a supervivencia, só 1 de cada 5 afectados a recibe. É por iso que ensinar RCP aos nenos e nenas en etapa escolar é sinxelo e eficiente, sendo suficiente tan só 2 horas por ano. Ademais, os máis pequenos favorecen o efecto multiplicador, ensinando á súa vez a técnica tanto á súa familia como ás súas amizades.

Nos documentos anexos pódese consultar toda a información sobre estes premios.