Título node Learning object

Axudas a agrupacións de centros educativos para a innovación, creatividade e inclusión educativa
Mér, 31/05/2023 - 10:11
Imaxe

Convocadas axudas destinadas a promover agrupacións de centros educativos para a realización e posta en práctica de proxectos comúns que favorezan a educación inclusiva, a innovación educativa e a creatividade, publicado o pasado 23 de maio no BOE o extracto da Resolución do 17 de maio de 2023, da Secretaría  de Estado de Educación.

O programa impúlsase desde a Subdirección Xeral de Cooperación Territorial e Innovación Educativa, unidade dependente da Dirección Xeral de Avaliación e Cooperación Territorial, e vai dirixido a centros educativos públicos que impartan algunha das seguintes ensinanzas: educación infantil, os ensinos que constitúen a educación básica, os ensinos que constitúen a educación secundaria postobligatoria, educación de persoas adultas e as ensinanzas de réxime especial.

Non se atopan dentro do ámbito de aplicación desta convocatoria as ensinanzas que constitúen a educación superior á que se refire o artigo 3.5 da Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación.

Desenvolverase durante os cursos escolares 2023/2024 e 2024/2025, e pretende fomentar iniciativas de innovación e investigación, potenciar a equidade e a inclusión educativa, reducir a segregación escolar, consolidar redes educativas de colaboración, contribuír ao desenvolvemento das competencias clave para a aprendizaxe permanente  e á formación dos estudantes e dos profesionais da educación en contornas dixitais e virtuais de aprendizaxe, así como abrir os sistemas educativos ao exterior, todo iso en prol dunha mellora na calidade da educación.

A presentación de solicitudes para participar nesta convocatoria de axudas realizarase a través da sede electrónica do Ministerio.

O prazo finalizará o 06/07/2023 ás 12:00 horas (horario peninsular).

Toda a información a través da seguinte ligazón: Agrupacións de centros educativos 2023.