Título node Learning object

XIV Olimpíada Matemática Galega para o alumnado de 2º da ESO
Ven, 10/02/2012 - 09:02
AGAPEMA: Olimpíada 2º ESO

A Asociación Galega de Profesores de Educación Matemática (AGAPEMA) organiza a XIV Olimpíada Matemática Galega para o alumnado de 2º da ESO en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e outras entidades, co fin de promover a ensinanza e a aprendizaxe das Matemáticas a través da resolución de problemas e do traballo en equipo.

• Participantes:

Alumnado do 2º curso da ESO dos centros públicos e privados de Galicia no curso escolar 2011/12.
Cada centro pode presentar á Fase de Zona dous participantes por cada unha das súas unidades (grupos-clase) de 2º da ESO.

• Prazo de inscrición:

Os centros que desexen participar formalizarán, antes do 1 de marzo de 2012, a súa inscrición na páxina web ou comunicando por correo electrónico o número de grupos de 2º de ESO que van participar e o profesorado responsable da participación á dirección de correo electrónico olimpiada2eso@edu.xunta.es

Menús Learning object node R