Título node Learning object

Seminario web: «O Enfoque Escolar Integral para a Sustentabilidade»
Xov, 02/03/2023 - 14:36
Imaxe

O Ministerio organiza o seminario web «O Enfoque Escolar Integral para a Sustentabilidade» que terá lugar os días 15 e 16 de marzo cos seguintes obxectivos:

• Coñecer o Enfoque Escolar Integral para a Sustentabilidade e incorporar a aprendizaxe para a sustentabilidade ambiental en toda a contorna educativa.
  • Impulsar o contacto entre os centros educativos e a contorna comunitaria.
  • Presentar modelos de referencia e axentes implicados en centros educativos sobre o Enfoque Escolar Integral para a Sustentabilidade.

Por todo iso, este seminario pretende guiar a docentes, alumnado e resto da comunidade educativa a ser sustentables desde todos os seus ámbitos e a ter en conta a todos os axentes da contorna para lograr un verdadeiro cambio ecosocial.

A través destas ligazóns pódese acceder a toda a información e ao formulario de inscrición.