Bibliotecas Escolares Solidarias: Centros seleccionados nas iniciativas "Voluntariado de lectura-A" e Selo "Biblioteca Escolar Solidaria"

Lun, 22/05/2017 - 11:59

Xúntase arquivo da Resolución de 22 de maio da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos pola que se seleccionan centros, en función das memorias de actividades correspondentes, en dúas das iniciativas contempladas no programa BIBLIOTECAS ESCOLARES SOLIDARIAS, para o curso 2016/2017.

1. Voluntariado de lectura-A: Selecciónanse 8 centros, vistas as memorias presentadas por 52 dos 56 centros inscritos nesta acción:

Concello

CEIP de Leirado

Salvaterra de Miño

1-2

Desde o seguimento do programa iniciaranse os contactos cos centros seleccionados para organizar a realización, no propio centro, dun obradoiro específico destinado ao alumnado voluntario participante da iniciativa.

Como actividade integrada nos programas de voluntariado da Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, o alumnado directamente implicado e responsable das actividades de voluntariado de lectura e de atención á biblioteca escolar, de todos os centros inscritos no seu momento, recibirá un diploma pola súa colaboración como acción de voluntariado cultural, así como material divulgativo e de apoio ao programa.

2. Selo "Biblioteca Escolar Solidaria": Concédes o Selo "Biblioteca Escolar Solidaria" ao CRA Mestra Clara Torres, de Tui (Pontevedra).

Aqueles centros aos que lles foi concedido o selo en anos anteriores consérvano até non se revise esta concesión e non precisan candidatarse novamente.