Título node Learning object

Concurso de contos "Os profes contan 6"
Mér, 01/02/2017 - 10:49
Logo Los profes cuentan 6

Convoca

Compañía Ecoembalajes España, S.A. (Ecoembes).

Finalidade

Apoiar a docentes con inquietudes literarias, así como fomentar entre o seu alumnado a lectura promovendo ademais a reciclaxe de envases de plástico, latas e briks, así como envases de papel e cartón.

Prazo

Do 10 de xaneiro de 2017 ao 24 de febreiro de 2017.

Requisitos

• Ser obras orixinais e inéditas, escritas en castelán e que non fosen anteriormente premiadas, nin estean a concursar ou concursasen en ningún outro certame.
  • Tratar as seguintes temáticas:
    • Importancia da educación ambiental nos nenos e nas nenas transmitindo o concepto de construír un mundo mellor coidando o medio ambiente a través da reciclaxe e tendo os/as docentes o papel protagonista.
    • Importancia da reciclaxe dos envases lixeiros (envases de plástico, latas e briks) e envases de papel/cartón.
    • Importancia e uso dos colectores amarelo e azul.
  • Estar dirixidos a alumnado de educación primaria.
  • Ter unha extensión de entre 400 e 800 palabras.
  • Estar acompañados de polo menos unha (1) e máximo tres (3) creación/s (debuxo, ilustración, mural, manualidade ou calquera outra) realizada polos seus propios alumnos de forma colectiva.
  • A/s creación/é (ou fotografía/s da/s mesma/s) deberá/n ser enviada/s en formato .jpg, .pdf ou .png e tamaño A4.

Premios

• Os dez (10) gañadores/as seleccionados/as recibirán un premio relacionado co mundo da literatura valorado nun prezo máximo de 140 € cada un.
  • O premio para a persoa gañadora final consistirá en:
    • Unha viaxe para toda a clase (máximo de trinta (30) alumnos) e un máximo de tres (3) adultos a elección do propio autor do conto. Devandito premio incluirá, estancia, transporte e seguro, e estará valorado nun importe máximo de seis mil euros (6.000 €).

A adaptación do conto gañador nun curto de animación.