Listaxe provisional de centros públicos admitidos e centros suplentes participantes no programa English Week 2016 dirixidas a alumnado de 6º de primaria

Xov, 29/09/2016 - 10:38

Xúntanse a relación provisional dos centros públicos seleccionados e dos centros públicos suplentes de 6º curso de Educación Primaria para participar en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, ao abeiro da Orde de 12 de xullo de 2016 pola que se regula a convocatoria e selección de centros docentes non universitarios sostidos con fondos públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para participar en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria e de educación secundaria obrigatoria.

• O prazo de reclamación é de cinco días naturais a partir do día seguinte desta publicación: ata o 4 de outubro.

NOTA: Para unha maior axilidade na xestión, poden adiantar as posibles alegacións e/ou renuncias por correo electrónico ao enderezo: xsoie@edu.xunta.es ou por fax ao número 981.54.65.50., debendo presentar, ademais, dita alegación a través dun rexistro oficial ou correo postal.