Froita fresca e leite de balde nos períodos de lecer!!

Desde o curso 2015/16, en colaboración coa Consellería de Medio Rural e do Mar a través do Fondo Galego de Garantía Agraria, participamos no programa Aliméntate ben de Plan Proxecta e Froita fresca na escola.

É unha campaña de concienciación para xerar hábitos saudables de consumo de froita e leite de forma habitual, facilitando ao alumnado froita fresca de produción nacional e de tempada ao mesmo tempo que leite de orixe protexido "100% galega" nos períodos de lecer.  Este programa financia 20 días lectivos durante o curso no caso da froita e 20 días no caso do leite, sen embargo dada a gran acollida do proxecto, o centro aumenta a distribución até 80 días lectivos de subministración con recursos propios.

Calendario previsto no curso 2022/23

• Marzo > do 6 ao 17 (leite até o 31)
  • Abril > do 17 ao 28
  • Maio > do 22 ao 31