Froita fresca e leite de balde nos períodos de lecer longos!!

Desde o curso 2015/16, en colaboración coa Consellería de Medio Rural e do Mar a través do Fondo Galego de Garantía Agraria, participamos no programa Aliméntate ben de Plan Proxecta e Froita fresca na escola.

É unha campaña de concienciación para xerar hábitos saudables de consumo de froita e leite de forma habitual, facilitando ao alumnado froita fresca de produción nacional e de tempada ao mesmo tempo que leite de orixe protexido "100% galega" nos períodos de lecer.  Este programa financia 20 días lectivos durante o curso no caso da froita e 40 días no caso do leite, sen embargo dada a gran acollida do proxecto, o centro aumenta a distribución até 60 días lectivos de subministración con recursos propios.

Calendario previsto no curso 2021/22:

• Outubro --> do 18 ao 29.
  • Novembro  --> do 15 ao 26.
  • Xaneiro --> do 17 ao 28 (leite até o 11 de febreiro).
  • Febreiro --> o 7 ao 18.
  • Marzo --> do 14 ao 25 (leite até o 8 de abril).
  • Maio --> do 2 ao 13.

Solicítaa ao profesorado da materia de educación física ou ao alumnado voluntario.

Programa cofinanciado polo:

• Fondo galego de garantía agraria.
  • Consellería do Medio Rural e do Mar.
  • IES A Xunqueira II.