Segunda sesión do Xograr Lector

David Lozano participou na segunda sesión do clube de lectura “O Xograr Lector”, que tivo lugar o pasado venres 24 na biblioteca do IES Xograr Afonso Gómez de Sarria. Cerca dunha veintena de participantes, entre profesores e alumnos, citáronse para falar do libro escollido, desta volta a novela de suspense “Valkiria.Game over”. E non estiveron sós os amantes desta actividade de lectura en común, senón que foron acompañados polo autor do libro, o escritor zaragozano David Lozano. Lozano, que ten outros títulos no mercado como “La puerta oscura” , “Cielo rojo” o “Herejía” e prepara unha nova publicación, mantivo unha charla informal cos docentes e estudantes sobre temas moi variados coa súa obra e a literatura en xeral.

Día Internacional da Muller

Un ano máis, aproveitamos o 8 de marzo, co gallo da celebración do "Día Internacional da Muller", para agasallar e reivindicar a figura da muller.

Deixámovos un fermoso vídeo elaborado para a ocasión.

María Reimóndez

En colaboración co  programa “Vivas e Visibles” das Concellarías de Cultura e Igualdade do Concello de Sarria,  este venres 3 de marzo,  visitounos   no IES Xograr Afonso Gómez  a escritora lucense María Reimóndez para compartir con  nós   os seus máis recentes –e futuros– proxectos literarios. A súa voz poderosa e reivindicadora deunos  pulo  para acadar novas perspectivas na nosa formación coma persoas abertas, sensibles , conscientes e con miras  a formar unha sociedade  plural respetuosa coa diferenza. Semente de futuro desde unha perspectiva vital  e ben visible: “O feminismo na escrita”.