Exames de setembro 2021

Durante as probas extraordinarias de setembro, o alumnado só poderá acceder ao centro para a realización das mesmas sen poder permanecer nel máis tempo do necesario. Así mesmo, só poderá dirixirse á aula na que terá lugar a proba extraordinaria seguindo en todo momento as indicacións relativas aos espazos de entrada e saída.

Deberánse respectar as seguintes normas:

• Uso obrigatorio da máscara de protección en todo o recinto escolar.
  • Hixiene de mans ao acceder ao centro e de xeito frecuente.
  • Manterase unha distancia de seguridade interpersoal (1.5ms.).
  • Empregar material de uso propio. O alumnado non compartirá material con ningún dos seus compañeiros/as.
  • Ventás, portas, persianas, dispositivos de funcionamento de iluminación serán unicamente empregados polo profesorado, coas medidas de seguridade e hixiene que proceda.
  • Uso de aseos da planta baixa e planta primeira (acceso individual).

EXAMES:

• Días 1 e 2: exames extraordinarios de ESO e 1º BAC. (Pica no enlace para ver os horarios).
  • Día 3: Entrega de notas e consellos orientadores (ESO), recollida dos libros de texto ás 17.00hs.
  • Día 6: De 10.00 a 13.00hs. atención ao alumnado e ás familias.
  • Días 6 e 7: De 9.00 a 14.00hs reclamacións ás cualificacións na secretaría por parte dos/das responsables legais do alumnado.
  • Día 9: Resolución das reclamacións ás 10.00hs. De continuar a disconformidade poderase solicitar que os expedientes de reclamación se remitan á Xefatura Territorial ata as 14.00hs. do día 10.

MATRÍCULA:

• Días 6 e 7:  de 8.30 a 14.30hs.
  • Día 9: Mercadiño libros bacharelato; deposito no centro dos libros para vender, ata o martes 7 de setembro; compra de libros, o xoves 9 de setembro entre as 9.30 e as 12.30hs.

• Día 10 e seguintes: Entrega de vales das axudas para compra de material.

INICIO DAS CLASES:

• 15 de setembro, horario pendente de publicación.
  • Entrega de ordenadores (Edixgal 1º  e 4º da ESO, e novo alumnado no centro) e libros do fondo, unha vez comezadas as clases.