Concurso de posters en Francés

Como ven sendo habitual nos últimos cursos, a Asociación de Profesores de Francés de Galicia, en colaboración coa editorial Santillana, organiza un concurso de posters. Ditos posters son expostos nunhas xornadas de ensinantes desta lingua estranxeira que teñen lugar anualmente nun instituto de Santiago de Compostela.

No Xograr vimos participando nesta actividade con alumnos de 3º ESO en adiante. Desta volta o tema era un artista francófono, creando a partires deste eixo un poster en lingua francesa. Resultaron elixidos os traballos de Adrián No Pérez, Laura Tallos López e Verónica Vilar Fernández, todos eles de 4º ESO A. Os alumnos recibiron un pequeno agasallo por parte do Departamento de Francés e os seus traballos “pelexarán” cos dos restantes alumnos galegos que participan nesta actividade creativa.