Distribución de máscaras entre o alumnado de ESO

Publicada a orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regula a distribución de máscars entre alumnado da ESO. As condicións veñen recollidas en dita orde.

As máscarsa van dirixidas:

• ao alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar
  • a alumnado que non fose beneficiario de material escolar pero pertence a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €
  • alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta
  • alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65 €

O alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/2022 non é preciso que presente a solicitude.

O alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resoltou excluído debe presentar sollicitude dende hoxe día 15 ata o vindeiro venres 26 de novembro.

As solicitude deben presentarse no centro utilizando o formulario normalizado (anexo I), e achegando tamén o anexo II, acompañdos da documentación precisa.

Enlace á normativa