Día internacional contra a violencia de xénero.

En relación ca conmemoración do 25 de novembro, no noso IES desenvólvese unha charla impartida polas responsables do CIM (Centro de información á muller) do concello de A Pobra de Trives, sobre sensibilización e concienciación do grave problema social que supón a violencia exercida contra as mulleres, facendo notar o considerable incremento dos casos nos últimos anos entre os nosos mozos, debido fundamentalmente ás relacións de control e dependencia que supoñen o primeiro paso na escalada da violencia de xénero.
Tamén se trata de tomar medidas de prevención co fin de evitar que teñan lugar calquera conduta violencia, así como determinar as actuacións precisas a seguir ante tales situacións e as súas posibles consecuencias. A actividade desenvolverase do seguinte xeito:

• Luns, 26/11/2018 entre as 16:20 e as 18:00 horas con alumnado de 3º e 4º de ESO. 1º de Electricidade e electrónica de FP básica e 1º de bacharelato.
  • Martes, 27/11/2018 entre as 15:30 e as 17:10 horas co alumnado do ciclo medio de Instalacións eléctricas e automáticas e do ciclo superior de Sistemas electrotécnicos e automatizados.