Becas para a participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España.

Convócanse en réxime de concorrencia competitiva, un máximo de 2.400 bolsas para a estancia e participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España en réxime de internado e pensión completa, dunha semana de duración, no mes de xullo de 2019.

BENEFICIARIOS:serán requisitos necesarios para optar a estas bolsas:

Nacer entre o 1 de xaneiro de 1999 e o 31 de decembro de 2002 e estar matriculado no curso 2018-2019 en calquera curso dalgún dos seguintes estudos:

• Bacharelato.

• Ensinos profesionais de música e danza.

• Grao medio de Formación Profesional.

• Grao medio de artes plásticas e deseño.

• Grao medio de ensinos deportivos.

• Ensinos de idiomas de nivel intermedio ou avanzado.

Obter no curso 2018-2019 a condición de bolseiro do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte conforme á Resolución 6 de agosto de 2018, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan bolsas de carácter xeral, para o curso académico 2018-2019, para estudantes que cursen estudos postobligatorios. (BOE do 16 de agosto).

Ter totalmente aprobado o curso inmediato anterior, cunha nota final mínima de 7 puntos na materia de inglés. No caso de solicitantes que estean matriculados en ensinos bilingües pero non cursasen a materia de inglés como materia individualizada o curso anterior, terase en conta a cualificación obtida na materia de inglés de cuarto curso de Educación Secundaria Obrigatoria.

Estar situado nun lugar da orde de  prelación de solicitudes que lle permita a
obtención dunha das bolsas convocadas.

SOLICITUDES: os interesados deberán cumprimentar a solicitude mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es no apartado correspondente a "Trámites".

O prazo para a presentación de solicitudes finalizará o día 10 de abril de 2019.

CONTÍA DA AXUDA: A adxudicación da bolsa dará lugar á asignación dunha praza para participar na actividade. Con todo, para completar o prezo total do curso os alumnos abonarán necesariamente 100 euros á empresa que resulte adxudicataria do concurso.
Non se concederá contía algunha en concepto de traslado do alumno desde o seu domicilio ao centro de destino nin desde este a o seu domicilio, sendo de conta do alumno devandito traslado.