BORRADOR DO PROTOCOLO E DO PLAN DE CONTINXENCIA NOVOS DO IES DE VILALONGA

Publicamos os borradores do Protocolo e Plan de continxencia do novo curso 2021-22, á espera de actualizar datos para facelo definitivo. Faltan algúns anexos polas mesmas razóns.

COMUNICACIÓN PARA O INICIO DO CURSO

Estimadas familias e alumnado:

Ante as informacións erróneas que se están a espallar e das que temos noticia polas consultas realizadas, informamos de que o curso comezará o vindeiro mércores 15 de setembro para todos os niveis educativos, agás ESA (adultos) que o fará o día 23.

Benvida

IES de Vilalonga
A Salgueira nº 40
Vilalonga - Sanxenxo

Tlf 886159137

email  ies.vilalonga@edu.xunta.es

PRAZO DE RECLAMACIÓNS DAS NOTAS DA AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO

Normativa de aplicación de reciente publicación (distinta da recollida nas NOFC), pode consultarse en https://www.edu.xunta.gal/portal/node/33549

Bolsas para alumnado de Bacharelato, necesidades específicas de apoio educativo e FP

O Ministerio de Educación e Formación Profesional convoca as bolsas e axudas económicas para o Curso 2021-22 cuxo prazo para a presentación de solictudes é ata o 30 de setembro.

AVISO INTERRUPCIÓN DA AULA VIRTUAL

A partir do 28 de xullo, levarase a cabo o proceso de actualización do software da aplicación Moodle coa que se implementa a aula virtual da Web Dinámica do noso centro. Pasaremos da actual versión 3.3 á versión 3.9 de Moodle.

Este proceso de actualización terá unha duración de 8 días completos.

Para que este proceso de actualización non se vexa afectado polo acceso dos usuarios á aula virtual, esta permanecerá fóra de servizo ata a súa finalización. A páxina web e a galería de imaxes permanecerán dispoñibles en todo momento.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-22

CICLO MEDIO DE ELECTROMECÁNICA DE VEHÍCULOS AUTOMÓBILES