ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO COVID E DO PLAN DE CONTINXENCIA DO IES DE VILALONGA

Publicamos a actualización do Protocolo Covid e do Plan de Continxencia incorporando as novas medidas recollidas nas Resolucións do 2 de novembro, para que sexan coñecidas pola comunidade escolar do IES de Vilalonga. No Protocolo as incorporacións e novedades aparecen destacadas en letra azul para facilitar a súa consulta. Tamén incorporamos o Anexo I bis que define os contactos estreitos no autobús e na aula, e como Anexo VII, incorporamos as recomendacións da Xunta en canto a ventilación.

PROTOCOLO COVID DO IES DE VILALONGA

Estimadas familias:

Benvida

IES de Vilalonga
A Salgueira nº 40
Vilalonga - Sanxenxo

Tlf 886159137

email  ies.vilalonga@edu.xunta.es

CRITERIOS E PROCEDEMENTO PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade vén de publicar este venres a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

SEGUIMENTO COVID NO IES DE VILALONGA

No día de onte, 5 de novembro, tivemos coñecemento dun positivo en Covid-19 entre o alumnado do IES de Vilalonga.

NOVOS MODELOS DE EXAMES ABAU 2020-21

Xa se poden consultar os modelos de exames das ABAU 2021 para as diferentes materias na páxina da CIUG https://ciug.gal/gal/novos-modelos-de-exame-abau-2021

INICIO DE CURSO PARA O ALUMNADO DE ESA E OFERTA MODULAR

O próximo luns, 28 de setembro, comezará o curso para o alumnado de OFERTA MODULAR e ESA co seguinte horario:

ESA   16:15 h

OFERTA MODULAR  20:00 h

CALENDARIO DE PRESENTACIÓNS PARA O CURSO 2020-21

Podedes consultar o calendario de incorporación do alumnado ao presente curso por días e grupos.

A presentación da OFERTA MODULAR será o xoves 24 de setembro, as 20:00h.

VÍDEO RESUMO DO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN DO IES DE VILALONGA AO CONTEXTO DA COVID 19

Podedes ver no segunte vídeo o resumo do Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 do IES de Vilalonga.

LISTAXES DE ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO POR GRUPOS - CURSO 2020/21

Xa podedes consultar as listaxes de alumnado da ESO e bacharelato por grupos para o presente curso.