PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE PERSOAS ADMITIDAS E NON ADMITIDAS PARA O CURSO 2021-2022

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas no IES de Vilalonga para o curso 2021-2022.

Poden consultarse as listaxes no taboleiro do centro ou na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ e a puntuación desglosada na Secretaría do centro.

O prazo de reclamacións ante o Consello Escolar comeza o vindeiro luns 26 de abril e remata o venres 30 de abril.

BAREMACIÓN 1º DE BACHARELATO. DOCUMENTACIÓN E PRAZO

ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO COVID E DO PLAN DE CONTINXENCIA DO IES DE VILALONGA

Publicamos a actualización do Protocolo Covid e do Plan de Continxencia incorporando as novas medidas recollidas nas Resolucións do 2 de novembro, para que sexan coñecidas pola comunidade escolar do IES de Vilalonga. No Protocolo as incorporacións e novedades aparecen destacadas en letra azul para facilitar a súa consulta. Tamén incorporamos o Anexo I bis que define os contactos estreitos no autobús e na aula, e como Anexo VII, incorporamos as recomendacións da Xunta en canto a ventilación.

PROTOCOLO COVID DO IES DE VILALONGA

Estimadas familias:

Benvida

IES de Vilalonga
A Salgueira nº 40
Vilalonga - Sanxenxo

Tlf 886159137

email  ies.vilalonga@edu.xunta.es

CALENDARIO FIN DE CURSO 2º BACHARELATO. CURSO 2020/2021

Estimadas familias:

Comunicámoslles que as clases de 2º de bacharelato rematan o venres, 14 de maio. A partir do 19 de maio, o alumnado poderá asistir  a clase para a recuperación de materias  e a preparación das probas da ABAU.

Publicamos tamén as datas das avaliacións, publicacións das cualificacións, revisión de exames e reclamacións.

Atentamente.

A dirección

CONFERENCIAS TEMÁTICAS PARA AS FAMILIAS

O CFR de Pontevedra, en colaboración con ANPAS e Concellería de Educación de Sanxenxo, vai levar a cabo unha serie de conferencias de temáticas de actualidade para familias baixo o título: A familia como motor de cambio. Educar no esforzo e na responsabilidade.

PROBAS EXTRAORDINARIAS ADULTOS. ESA 3

CALENDARIO DE EXAMES CICLOS PREVIOS Á FCT. MARZO 2021

Publícanse o calendario dos exames previos á FCT e de perda de avaliación continua correspondentes ao 2º ano dos ciclos medios de Xestión Administrativa e de Electromecánica de vehículos automóbiles, así como os correspondentes ao 2º ano do ciclo superior de Administración e Finanzas.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

-NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN:

-DECRETO 254/2012, do 13 de decembro (DOG do 26 de decembro).

-ORDE do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo).

-ORDE do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro) .