ANPA

ASAMBLEA XERAL ORDINARIA DA ANPA

CONVOCATORIA ASAMBLEA XERAL ORDINARIA

Estimad@ socio@:

A ANPA do IES de Sanxenxo convoca a ASAMBLEA XERAL ORDINARIA, que celebraremos o martes día 07 de Novembro de 2023 as 19:30 horas en primeira convocatoria e as 20:00 horas en segunda convocatoria no Instituto coa seguinte:

ORDEN DO DIA

1. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.
2. Estado económico 2022/2023 e aprobación se procede.
3. Informes da presidenta, de xestións e actuacións varias.
4. Propostas dos pais de actividades e xestións.
4. Rogos e preguntas.

Dada a importancia dos asuntos a tratar, pregamos que non faltes, o mesmo tempoaproveitamos a ocasión para saudarte cordialmente.

Sanxenxo, 24 de outubro de 2023

Contactos ANPA IES SANXENXO

Telf. 667 412 261 - 646 166 181 - 649 268 901

ESCOLA DE NAIS E PAIS (ENAPAS)- IES SANXENXO

O centro de formación e recursos de Pontevedra en colaboración co IES SANXENXO ten programadas no centro dúas charlas para familias relacionadas cos seguintes temas:

- Tratamento das emocións na adolescencia

- Seguridade e uso das redes sociais

Ditas charlas terán lugar no centro nos días e datas que aparecen na imaxe

ESCOLA DE NAIS E PAIS (ENAPAS)-CHARLAS DIVULGATIVAS-

Os venres 14 e 28 de abril e o 19 de maio terán lugar no Pazo Emilia Pardo Bazán e n o CEIP Plurilingue Cruceiro unhas charlas divulgativas organizadas polo centro de formación e recursos de Pontevedra en colaboración co concello de Sanxenxo e a Federación de ANPAS O Con de Sanxenxo. Todas as charlas comezarán ás 20:00 horas. Tendes máis información sobre a temática na seguinte imaxe:

ASEMBLEAS ORDINARIA E EXTRAORDINARIAS DA ANPA

O vindeiro día 19 de outbro está convocados todos os membros da ANPA do IES SANXENXO a unha asemblea ordinaria e outra extraordinaria. Para ver a orde do dia preme sobre a imaxe:

AVISO IMPORTANTE DA ANPA DO IES SANXENXO!!!

Estimad@s nais e pais,

Na última reunión da xunta directiva da Anpa decidimos que dadas as dificultades económicas que atravesan moitas familias NON COBRAREMOS COTA PARA DARSE DE ALTA DE SOCIO este ano. Para a realización de actividades utilizaremos o remanente existente doutros anos.

Respecto o seguro da Anpa vos informamos de que debido ó incremento da renovación da póliza o custo pasa a ser de 12 euros por neno/a.

No mes de setembro poñerémonos en contacto coas familias que xa fixeron o ingreso da cota para facerlles a devolución.

Con motivo do novo curso académico pedímosvos que colaboredes facéndovos socios e vos invitamos a que participedes activamente na ANPA plantexando as vosas inquedanzas e propostas de mellora.

A ANPA do IES Sanxenxo

A causa do COVID-19 para facervos socios ou contratar o seguro da ANPA premede no link.

MEDIDAS URXENTES COVID-19 ACTUALIZADAS a 06/05/2020

REESTABLECEMENTO PROCESO DE ADMISIÓN:

RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020 (DOG do 6 de maio de 2020) do 11 ao 18 de maio restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, en horario habitual de apertura do centro con cita previa por petición telefónicaasí os novos prazos do proceso son os seguintes:

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.
● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
● Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

ACTIVIDADE NO CENTRO:

Seguindo as directrices da Consellería  a partir do luns 11 de maio o centro permanecerá aberto de luns a venres, en horario de 10:00 a 13:30 horas para trámites administrativos, coas seguintes consideracións:

- É requisito imprescidibe acudir ao centro na data e na hora proporcionada na petición de cita previa telefónica. NON SE ATENDERÁ A NINGUÉN SIN CITA PREVIA.

- So poderá acudir ao centro UN/HA INTEGRANTE DE UNIDADE FAMILAR. QUE DEBERÁ CHAMAR AO TIMBRE PARA ACCEDER AO MESMO.

- Para acceder ao interior do centro deberán usar luvas e mascarilla.

- Deberán respetar o distanciamento social.

O Equipo Directivo

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 20/21 IES SANXENXO