MEDIDAS URXENTES COVID-19 ACTUALIZADAS a 06/05/2020

REESTABLECEMENTO PROCESO DE ADMISIÓN:

RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020 (DOG do 6 de maio de 2020) do 11 ao 18 de maio restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, en horario habitual de apertura do centro con cita previa por petición telefónicaasí os novos prazos do proceso son os seguintes:

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.
● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
● Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

ACTIVIDADE NO CENTRO:

Seguindo as directrices da Consellería  a partir do luns 11 de maio o centro permanecerá aberto de luns a venres, en horario de 10:00 a 13:30 horas para trámites administrativos, coas seguintes consideracións:

- É requisito imprescidibe acudir ao centro na data e na hora proporcionada na petición de cita previa telefónica. NON SE ATENDERÁ A NINGUÉN SIN CITA PREVIA.

- So poderá acudir ao centro UN/HA INTEGRANTE DE UNIDADE FAMILAR. QUE DEBERÁ CHAMAR AO TIMBRE PARA ACCEDER AO MESMO.

- Para acceder ao interior do centro deberán usar luvas e mascarilla.

- Deberán respetar o distanciamento social.

O Equipo Directivo

Actividades Educación Plástica e Visual 3º ESO

EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL

O alumnado de 3ºESO deberá visualizar os seguintes vídeos e contidos:

- en  youtube: "los numerosos padres del cinematógrafo. Un análisis del origen de la imagen en movimiento. UPV."

- "Cómo leer una fotografía" da páxina Oscar en fotos.

- https:// dibujo para secundaria.wordpress.com/2º-eso/teoria/tema-1.

O alumnado deberá realizar un esquema dos contidos e realizar un stop motion ca aplicación gratuita "Stop Motion Studio" (mínimo 12 segundos) . Hai un tutorial de Stop Motion Studio do IES AS Barxas que está ben. É unha aplicación bastante intuitiva. Tamén sería bo visualizar diversos cortos de stop motion para inspirarse e recoller idea, NON PLAXIAR. Podedes facelo con debuxos, fotos, bonecos, plastilina.... Penso que é unha actividade bastante entretida para estos primeiros días. Moito ánimo!!!

Tamén estaría ben que fixerades un diario visual (debuxos, fotos... o que prefirades)

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 20/21 IES SANXENXO

VACANTES IES SANXENXO CURSO 20/21

CONCELLO NIVEL PRAZAS POR NIVEL PERMANENCIAS SOLICITUDES "RESERVADAS" VACANTES
SANXENXO 1ºESO 90 0 87 3
SANXENXO 2º ESO 90 85 0 5
SANXENXO 3ºESO 90 76 0 17
SANXENXO 4ºESO 90 67 0 29

ENQUISA SOCIOLINGÜÍSTICA -"PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO"- (PLC)

Dende os seguintes enlaces podes acceder a enquisa sociolingüística para a actualización do Proxecto Lingüístico do Centro (PLC):

ACCESO Á ENQUISA DO ALUMNADO

RECREOS ALTERNATIVOS 18-19

NOVAS DE PRINCIPIO DE CURSO!!

¡¡¡COMEZO DAS CLASES, EN HORARIO HABITUAL (9:30 A 14:55), O DÍA 17 DE SETEMBRO DE 2018!!!

¡¡¡ATA O COMEZO DO CURSO A APLICACIÓN ABALAR MÓBIL ESTARÁ DESACTIVADA!!!

1º ESO:

CONCEDIDO O PROXECTO E-DIXGAL. O DÍA 17 FIXARASE UNHA DATA PARA A REALIZACIÓN DA REUNIÓN INFORMATIVA COAS FAMILIAS. AVISARASE A TRAVÉS DO ALUMNADO E DA APLICACIÓN ABALAR MÓBIL.

LISTAXES DEFINITIVAS DO REPARTO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018

Pódese consultar, dende aquí, o reparto de libros de texto para o curso 2017/2018 que lle corresponden ao alumnado solicitante. O reparto farase en horario lectivo ao alumnado implicado:

LISTAXE DEFINITIVO DE REPARTO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 17/18

LISTAXE DEFINITIVO DE SOLICITUDES EXCLUÍDAS DO REPARTO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 17/18

SEMANA CULTURAL 2016-2017

Programa da Semana Cultural