O NOSO CENTRO TAMÉN PARTICIPA DOS..

Equipo de Dinamización

RECOMÉNDASE O NAVEGADOR MOZILLA FIREFOX

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 18/19

PREME ONDE CORRESPONDA PARA VER A LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. A ADMISIÓN NO FONDO SOLIDARIO LEVA APARELLADA A AXUDA PARA MATERIAL.

¡TANTO OS LIBROS DE TEXTO COMA OS CHEQUES DE MATERIAL SERÁN ENTREGADOS UNHA VEZ QUE SE INCICIE O CURSO EN SETEMBRO!

LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS

LISTAXE DE SOLICITUDES EXCLUIDAS

LIBROS DE TEXTO CURSO 18/19

PREME NO CURSO QUE CORRESPONDA PARA VER A LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL IMPRESO COMPLEMENTARIO PARA CADA UNA DAS MATERIAS DO CURSO 2018/2019

1º ESO 2º ESO 3º ESO 4º ESO

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA MATERIAL E PRÉSTAMO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/2019

Na seguinte ligazón: FONDOLIBROS 18/19 tendes toda a información sobre a convocatoria para o videiro curso das axudas para o material escolar e o préstamo de libros de texto para o vindeiro curso.

LEMBRADE QUE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES REMATA O ¡¡¡23 DE XUÑO!!!

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO, NON ADSCRITO, PARA O CURSO 2018/2019

Premendo sobre o curso para o que se solicitou a praza, pódese ver a listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2017/2018

CUESTIONARIO SOBRE CONVIVENCIA NO CENTRO

PREMENDO SOBRE AS FRASES AXEITADAS PODEREDES ACCEDER AO CUESTIONARIO AXEITADO PARA VALORAR A CONVIVENCIA NO CENTRO:

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA O ALUMNADO

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA AS FAMILIAS

CALENDARIO DE EXAMES DE PENDENTES MAIO 2018

XA ESTÁ PUBLICADO O HORARIO DE PROBAS ORDINARIAS DE MAIO PARA O ALUMNADO CON MATERIAS PENDENTES DE NIVEIS INFERIORES. PREME AQUÍ PARA VER O DOCUMENTO!!

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN DE ALUMNADO, NON ADSCRITO, PARA O CURSO 2018/2019

SEMANA CULTURAL 17/18 "BALTAR E A SÚA CONTORNA"

XA TEMOS O PROGRAMA DE ACTIVIDADES DA SEMANA CULTURAL DO CENTRO!!!

PODES VELO PREMENDO AQUÍ