O NOSO CENTRO TAMÉN PARTICIPA DOS..

Equipo de Dinamización

RECOMÉNDASE O NAVEGADOR MOZILLA FIREFOX

ENQUISAS DINAMIZACIÓN

Nos seguintes enlaces tedes o formulario para cubrir correspondente a cada curso, e que foi elaborado polo Equipo de Dinamización do centro.

ENQUISA DINAMIZACIÓN ALUMNADO DE PRIMEIRO

ENQUISA DINAMIZACIÓN ALUMNADO DE SEGUNDO

ENQUISA DINAMIZACIÓN ALUMNADO DE TERCEIRO

ENQUISA DINAMIZACIÓN ALUMNADO DE CUARTO

Calendario escolar 2018-2019

As clases comezaron o día 17 de setembro e rematarán o 21 de xuño.  Durante o curso 2018-19 as datas das festividades e das vacacións son as seguintes, ademais dos festivos así declarados pola Consellería de Xustiza, Interior e Relacións Laborais da Xunta de Galicia:

·         Vacacións de Nadal: do 24 de decembro ao 7 de xaneiro (ambos os dous inclusive).

·         Día do Ensino: 7 de decembro.

·         Entroido: 4, 5 e 6 de marzo.

·         Semana Santa: do 15 ao 22 de abril (ambos os dous inclusive).

·         Días non lectivos: 2 de novembro e 16 de maio.

Ampliar imaxe

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 18/19

PREME ONDE CORRESPONDA PARA VER A LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. A ADMISIÓN NO FONDO SOLIDARIO LEVA APARELLADA A AXUDA PARA MATERIAL.

¡TANTO OS LIBROS DE TEXTO COMA OS CHEQUES DE MATERIAL SERÁN ENTREGADOS UNHA VEZ QUE SE INCICIE O CURSO EN SETEMBRO!

LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS

LISTAXE DE SOLICITUDES EXCLUIDAS

CUESTIONARIO SOBRE CONVIVENCIA NO CENTRO

PREMENDO SOBRE AS FRASES AXEITADAS PODEREDES ACCEDER AO CUESTIONARIO AXEITADO PARA VALORAR A CONVIVENCIA NO CENTRO:

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA O ALUMNADO

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA AS FAMILIAS

ENQUISA SOCIOLINGÜÍSTICA -"PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO"- (PLC)

Dende os seguintes enlaces podes acceder a enquisa sociolingüística para a actualización do Proxecto Lingüístico do Centro (PLC):

ACCESO Á ENQUISA DAS FAMILIAS

ACCESO Á ENQUISA DO ALUMNADO

CONCURSO PÚBLICO CAFETERÍA CURSO 2017-2018

Instrucións pola que se establecen as condicións para a contratación do servizo de xestión
e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería.
Curso escolar 2017-2018.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE PROPOSTAS É DO 1 AO 10 DE XULLO

RESOLUCIÓN CONCURSO

TEI

PREME NA IMAXE PARA VER TODO O DOCUMENTO.