O NOSO CENTRO TAMÉN PARTICIPA DOS..

Equipo de Dinamización

RECOMÉNDASE O NAVEGADOR MOZILLA FIREFOX

CALENDARIO XUÑO 2020

Semana do 15 ao 19 de xuño
• Recollida de sobres para o alumnado que se matricula en 1º ESO.

19 de xuño
• Remata o prazo para a presentación de solicitudes de axuda de libros de fondolibros e material escolar.

23 de xuño
• Entrega de notas por ABALAR MÓBIL ás 10 h.
• Alumnado 4º ESO :
   - Recollida de documentación e Orla pagando o importe de 16 € aquel alumnado que todavía
     non o fixo, en Administración.
  - Entrega de libros de texto de todas as materias aprobadas das axudas fondolibros en Secretaría.
  - Entrega dos libros de aula de BX na Biblioteca (Chus).
  - Entrega dos libros de lectura de préstamo da Biblioteca (Mª José).
• Comeza o prazo de reclamacións ás cualificacións finais e / ou titulación.

23, 25 e 26 de xuño (24 día festivo)
• Todo o alumnado deberá entregar os libros de lectura de préstamo da Biblioteca.
• Recollida de sobres e consellos orientadores para o alumnado que se matricula en 2º, 3º e 4º ESO en Administración.
• Entrega dos equipos Edixgal (portátil, cargador e bolsa) limpos e desinfectados na Secretaría do Centro por parte do alumnado de 2º ESO que aprobou todas as materias.

26 de xuño
• Fin do prazo de reclamacións ás 10h.

25, 26, 29 e 30 de xuño
• Matrícula alumnado para 1º ESO.

1, 2 e 3 de xullo
• Matrícula alumnado para 2º ESO.

6, 7 e 8 de xullo
• Matrícula alumnado para 3º ESO.

8, 9 e 10 de xullo
• Matrícula alumnado para 4º ESO.
• Entrega dos libros de texto de todas as materias aprobadas das axudas de fondolibros en Secretaría (alumnado de 3º no curso 19-20).

CALENDARIO DE PROBAS DE PENDENTES

Se premes no arquivo adxunto terás acceso ás probas de pendentes do curso 19/20

Recordatorio para contactar co profesorado do Departamento de Lingua Castelá e Literatura

Para contactar co profesorado do Departamento de Lingua Castelá e Literatura, tal e como no seu momento comunicamos, o alumnado e as familias utilicemos os correos da asignaturacarpetadelc@gmail.com (profesora María Dolores Tobío Iglesias, profesor Ricardo de la Torre Rodríguez), creandoficciones@gmail.com (profesora Melisa Fuentes Martínez). O Espazo Abalar será empregado para mensaxería. O seguimento das actividades de Lingua Castelá e Literatura poderá seguirse na web do Centro e en http://carpetadelc.blogspot.com/2020/03/coronavirus-covid-19.html. O Centro pon a disposición das familias o e-mail ies.sanxenxo@edu.xunta.gal e os números de teléfono 886 159 797 no horario establecido e no número móbil 698 138 485.

Actividades 4ºESO

O alumnado de 4ºESO deberá facer as seguintes actividades:

-Buscar na "recursostic.educacion.es/artes/plastic/web", entra como alumnado.

No apartado de 3ºESO:

-Podedes repasar os contidos do punto 1 ao 7.

- Realizar a actividade 1 (nunha foto calquera, ou recorte de revista), actividade 2 (poñede  a distancia do punto de vista un pouco maior ca altura). Tamén podedes intertar a actividade 4 con algunha foto e facer a actividade 5.

- Facer a autoavaliación.

No apartado de 4ºESO:

- Seguiremos repasando os contidos 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,14,15,16,17 e 20. Podedes facer as figuras que aparecen e comprobar que está ben na propia páxina.

- Taller de actividades: 1(imprimir ou copiar se non tedes impresora) e 4.

-  Facer a autoavaliación.

Departamento de Lingua Castelá e Literatura

A entrega de actividades pendentes, así como a súa corrección e avaliación, tamén de exames e calquera outra actividade académica presencial e/ou *complementarias e extraescolares quedan aplazadas ata nova data. O profesorado de Lingua Castela e Literatura manterémosvos informados nestas ligazóns:

*As entregas económicas, en concepto de reserva, das rutas artísticas e literarias a Salamanca (2ª de ESO) e a Madrid (3º e 4ª de ESO) serán devoltas, no seu importe íntegro, polo Centro, tan pronto como sexa posible e polos medios que se establezan.

María Dolores Tobío Iglesias

Melisa Fuentes Martínez

Ricardo de la Torre Rodríguez

#QuédateNaCasa          #SomosProfes

Departamento de Lingua Castelá e Literatura

CORONAVIRUS (COVID-19)

Información ao alumnado e ás familias

1º, 2º, 3º e 4º de ESO

(AQUÍ)

Información Traballo Bioloxía e Xeoloxía 1º ESO A e C

Durante estes días sen clase debedes traballar coas actividades do arquivo adxunto sobre a Atmosfera consultando a unidade 8 do voso libro de texto.

Información Traballo Cultura Científica 4º ESO

Durante estes días sen clase podedes traballar na actividade da pegada ecolóxica que tíñamos pendente elaborando a análise das dúas enquisas que xa fixérades na clase.

Información Traballo Bioloxía e Xeoloxía 4º ESO A e B/C

Durante estes días sen clase debedes traballar na actividade de investigación sobre os vosos caracteres hereditarios que vos entreguei o último día de clase. Podedes tamén traballar cos Problemas de xenética (non xenética humana) ata o número 13 que non estiveran feitos.