O NOSO CENTRO TAMÉN PARTICIPA DOS..

Equipo de Dinamización

RECOMÉNDASE O NAVEGADOR MOZILLA FIREFOX

Calendario escolar 2018-2019

As clases comezaron o día 17 de setembro e rematarán o 21 de xuño.  Durante o curso 2018-19 as datas das festividades e das vacacións son as seguintes, ademais dos festivos así declarados pola Consellería de Xustiza, Interior e Relacións Laborais da Xunta de Galicia:

·         Vacacións de Nadal: do 24 de decembro ao 7 de xaneiro (ambos os dous inclusive).

·         Día do Ensino: 7 de decembro.

·         Entroido: 4, 5 e 6 de marzo.

·         Semana Santa: do 15 ao 22 de abril (ambos os dous inclusive).

·         Días non lectivos: 2 de novembro e 16 de maio.

Ampliar imaxe

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 18/19

PREME ONDE CORRESPONDA PARA VER A LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. A ADMISIÓN NO FONDO SOLIDARIO LEVA APARELLADA A AXUDA PARA MATERIAL.

¡TANTO OS LIBROS DE TEXTO COMA OS CHEQUES DE MATERIAL SERÁN ENTREGADOS UNHA VEZ QUE SE INCICIE O CURSO EN SETEMBRO!

LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS

LISTAXE DE SOLICITUDES EXCLUIDAS

CUESTIONARIO SOBRE CONVIVENCIA NO CENTRO

PREMENDO SOBRE AS FRASES AXEITADAS PODEREDES ACCEDER AO CUESTIONARIO AXEITADO PARA VALORAR A CONVIVENCIA NO CENTRO:

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA O ALUMNADO

ACCESO AO CUESTIONARIO PARA AS FAMILIAS

SEMANA CULTURAL 17/18 "BALTAR E A SÚA CONTORNA"

XA TEMOS O PROGRAMA DE ACTIVIDADES DA SEMANA CULTURAL DO CENTRO!!!

PODES VELO PREMENDO AQUÍ

ENQUISA SOCIOLINGÜÍSTICA -"PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO"- (PLC)

Dende os seguintes enlaces podes acceder a enquisa sociolingüística para a actualización do Proxecto Lingüístico do Centro (PLC):

ACCESO Á ENQUISA DAS FAMILIAS

ACCESO Á ENQUISA DO ALUMNADO

GAÑADORES/AS DO CONCURSO DE CHÍOS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Preme no AQUÍ se queres ver ó alumnado gañador no concurso de Chíos organizado polo departamento de dinamización da língua con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero

PARABÉNS A TODO O ALUMNADO PARTICIPANTE!!

LISTAXES DEFINITIVAS DO REPARTO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018

Pódese consultar, dende aquí, o reparto de libros de texto para o curso 2017/2018 que lle corresponden ao alumnado solicitante. O reparto farase en horario lectivo ao alumnado implicado:

LISTAXE DEFINITIVO DE REPARTO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 17/18

LISTAXE DEFINITIVO DE SOLICITUDES EXCLUÍDAS DO REPARTO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 17/18

CONCURSO PÚBLICO CAFETERÍA CURSO 2017-2018

Instrucións pola que se establecen as condicións para a contratación do servizo de xestión
e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería.
Curso escolar 2017-2018.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE PROPOSTAS É DO 1 AO 10 DE XULLO