E. Plástica e Visual

Actividades 4ºESO

O alumnado de 4ºESO deberá facer as seguintes actividades:

-Buscar na "recursostic.educacion.es/artes/plastic/web", entra como alumnado.

No apartado de 3ºESO:

-Podedes repasar os contidos do punto 1 ao 7.

- Realizar a actividade 1 (nunha foto calquera, ou recorte de revista), actividade 2 (poñede  a distancia do punto de vista un pouco maior ca altura). Tamén podedes intertar a actividade 4 con algunha foto e facer a actividade 5.

- Facer a autoavaliación.

No apartado de 4ºESO:

- Seguiremos repasando os contidos 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,14,15,16,17 e 20. Podedes facer as figuras que aparecen e comprobar que está ben na propia páxina.

- Taller de actividades: 1(imprimir ou copiar se non tedes impresora) e 4.

-  Facer a autoavaliación.

Actividades Educación Plástica e Visual 3º ESO

EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL

O alumnado de 3ºESO deberá visualizar os seguintes vídeos e contidos:

- en  youtube: "los numerosos padres del cinematógrafo. Un análisis del origen de la imagen en movimiento. UPV."

- "Cómo leer una fotografía" da páxina Oscar en fotos.

- https:// dibujo para secundaria.wordpress.com/2º-eso/teoria/tema-1.

O alumnado deberá realizar un esquema dos contidos e realizar un stop motion ca aplicación gratuita "Stop Motion Studio" (mínimo 12 segundos) . Hai un tutorial de Stop Motion Studio do IES AS Barxas que está ben. É unha aplicación bastante intuitiva. Tamén sería bo visualizar diversos cortos de stop motion para inspirarse e recoller idea, NON PLAXIAR. Podedes facelo con debuxos, fotos, bonecos, plastilina.... Penso que é unha actividade bastante entretida para estos primeiros días. Moito ánimo!!!

Tamén estaría ben que fixerades un diario visual (debuxos, fotos... o que prefirades)

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA DE E. PLÁSTICA E VISUAL

A Programación Didáctica do departamento podémola consultar nos arquivos adxuntos.