Comunicación coas familias

O profesorado pode enviar comunicacións ás familias naqueles casos que o consideren oportuno:

- Cando os seus fillos/as súas fillas non fagan as actividades, non traian o material necesario para as clases ou non se comporten de forma axeitada... Deben ser devoltos ó profesor ou profesora, asinados polos pais, nais o titores legais. De non devolvelos no prazo establecido polo profesor, o alumnado é sancionado cunha falta de orde. Esta comunicación poderase facer a través das axendas escolares.

- Doutro xeito, tamén se poderán enviar comunicacións as familias a través do espazo Abalar do profesorado. Neste caso as familias reciben una notificación na APP Abalar Móbil que terán que ter instalada, no seu terminal telefónico, previamente.

Nos casos de comisión de faltas graves, o titor/a envía por correo unha notificación con información sobre a mesma, que deberá serlle devolta asinada.

Durante a xornada lectiva, as familias recibirán notificación a través da APP Abalar Móbil das ausencias do alumnado en cada unha das sesións do día.

Ó remate dos diferentes períodos de avaliación, as familias recibirán na APP Abalar Móbil os resultados académicos dos seus fillos/as quedando eliminado o boletín en papel para a entrega de cualificacións.