Escola de Nais e Pais - Conferencia sobre acoso e ciberacoso

O luns, día 04 de marzo de 2024, ás 18:30 h, o IES Santa Irene organiza unha conferencia sobre acoso e ciberacoso na adolescencia, a cargo da Unidade de Prevención Cidadá da Policía Nacional. A conferencia está destinada ás familias do alumnado de todos os cursos e ao profesorado.

Os/as titores/as do centro consideran de gran importancia a asistencia a esta conferencia-coloquio. Cada día os/as adolescentes fan máis uso da internet e das redes sociais sen ser conscientes das consecuencias dos seus actos. É moi necesaria a colaboración das familias na prevención e control do uso que o alumnado fai das novas tecnoloxías.

Ademáis, os/as asistentes terán a oportunidade de escoitar e prantexar calquera dúbida, pregunta ou curiosidade.