Apertura do prazo de matrícula para o ensino de persoas adultas (Cursos ESA III e ESA IV)

Desde o día 9 até o 19 de xaneiro estará aberto o prazo de matrícula para todo o alumnado de nova incorporación que queira cursar a Educación Secundaria polo réxime de Persoas Adultas. Para a matriculación deberán achegar:

-  Certificación académica dos estudos cursados con anterioridade (Solicítea no último Centro no que estivo matriculado/a). *

- Dúas fotos tamaño carné.

- Unha fotocopia do DNI

- Dous euros para o Seguro Escolar.

Non se recollerá ninguna matrícula se non se entrega toda a documentación.

*IMPORTANTE: Quen non dispoña de Certificación Académica ou os requisitos académicos deberá realizar unha proba de Avaliación Inicial (Proba AvI), para ser adscrito/a ao nivel correspondente.

Pode apuntarse no centro para facer esta proba entregando un impreso cuberto (en secretaría ou en Xefatura de Estudios de Adultos) do 9 ao 16 de Xaneiro.

O exame será o mércores 17 de xaneiro de 2024, ás 18.30 h., na biblioteca do centro.

8 de xaneiro de 2024

ESA Proba avaliación inicial.pdf139.59 KB