Titorías 2020-21

No documento adxunto figuran os correos electrónicos dos titores e titoras dos diferentes grupos, para que os pais, nais ou titores legais do alumno/a podan solicitar cita (por protocolo COVID preferentemente telefónica).

COVID - Titorías coas familias (determinación dos xeitos de realizar titorías coas familias):

- As reunións dos pais/nais co titor/a ou outro profesor/a serán solicitadas previamente polas canles habituais: correo electrónico, teléfono ou a través do alumno/a.

- Nas reunións de titoría e comunicacións por outros motivos coas familias priorizarase a utilización do teléfono ou videochamada.

- De xeito excepcional, poderase realizar unha titoría presencial concertando cita previa vía telefónica ou por correo electrónico.

- Cando a xuizo do titor/a ou da dirección do centro sexa preciso realizar titorías presenciais, realizaranse coas medidas de protección e seguridade: emprego de máscaras, hixiene de mans, ventilación e distancia de seguridade.

TITORÍAS 20 21 web.pdf337.68 KB