SEMANA DO BENESTAR EMOCIONAL DO IES POBRA DO CARAMIÑAL

Información relativa á Semana do Benestar Emocional que se vai celebrar no IES da Pobra da semana do 8 ao 12 de abril:

AVALIACIÓNS DE DIAGNÓSTICO

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria.

INFORMACIÓN TRAMITACIÓN BOLSAS CURSO 24-25 (do 19 de marzo ata o 10 de maio de 2024 )

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

Para alumnos que no curso 24/25 estean matriculados en:

ADMISIÓN ALUMNADO 2024-2025

Do 1 ao 20 de marzo ambos inclusive ábrese o prazo para a presentación da solicitude de admisión no IES Pobra do Caramiñal para o curso académico 2024-25.

Para máis información https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

CALENDARIO 2ª CONVOCATORIA DAS MATERIAS PENDENTES

Publícase o calendario da 2ª convocatoria das materias pendentes.

Radio IES Pobra

Un novo proxecto se está a xestar no IES da Pobra do Caramiñal. Aquí tendes un anticipo. Pronto máis!