Ciencias Naturais

PROGRAMACIÓNS DEPARTAMENTO CIENCIAS NATURAIS CURSO 2023-2024

Aparecen a continuación as programacións do departamento de Ciencias Naturais para este curso 2023-2024

Vídeos conmemorativos polo Día Mundial do Medio Ambiente

31/05/2023
Europe/Madrid

O alumnado de 4 Eso de Bioloxía realizou uns vídeos para conmemorar o Día Mundial do Medio Ambiente de lema "Por un planeta sen contaminación de plásticos", 5 de xuño. O IEs da Pobra do Caramiñal súmase así á protección do Medio Ambiente.

Para acceder aos catro vídeos, fai clic en ver máis...

Taller mundobichos para 1 Eso organizado polo departamento de Bioloxía.

18/04/2023
Europe/Madrid

O alumnado de 1 ESO participa nun taller co que entrar en contacto con diferentes especies, organizado polo departamento de Bioloxía.

Taller de bichos

PROGRAMACIÓNS MODIFICADAS SEGUNDO O NOVO CALENDARIO ESCOLAR

Achéganse os documentos coas programacións dos curso ESO que sufriron modificación segundo o novo calendario escolar.

PROGRAMACIÓNS LOMLOE CURSO 2022-2023 DEPARTAMENTO CIENCIAS NATURAIS

Fanse públicas as programacións LOMLOE correspondentes ó departamento de Ciencias Naturais do curso 2022-2023.

Adaptación da Programación didáctica do departamento de Ciencias Naturais á Orde de actualización da avaliación do 25 de xaneiro 2022.

Modificación da programación segundo a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

En cada aula virtual de materia hai un documento con un resumo das principais modificacións da programación. Para calquera dúbida pódese solicitar información ó profesor/a de materia.

Programación Departamento Ciencias Naturais 2021-2022

A continuación aparece o arquivo coa programación de todo o departamento. En cada aula virtual de materia aparece  un resumo onde se recolle oa información máis salientable da programación da materia.

VISITA GUIADA AO PARQUE NATURAL DUNAR DE CORRUBEDO

Parte do noso alumnado de 4º e 2º da ESO participou nunha viaxe educativa ao Parque Natural d

Álbum: BIOLOXÍA E XEOLOXÍA -> Parque Natural Dunar

Optativas 1º Bacharelato

A continuación aparecen varias das optativas ofertadas polo departamento.