blogue deabobillo

SEMANA DO BENESTAR EMOCIONAL DO IES POBRA DO CARAMIÑAL

Información relativa á Semana do Benestar Emocional que se vai celebrar no IES da Pobra da semana do 8 ao 12 de abril:

Enderezos electrónicos profesorado

No adxunto tedes a relación de enderezos electrónicos do profesorado.

Saúdos,

dirección

Renovación parcial consello escolar

Ola, teñense que renovar dous membros do consello por parte do profesorado.

Durante o vindeiro mes de novembro completaremos as distintas accións para renovar aos membros ausentes.

O vindeiro mércores día 2 de Novembro, durante o 1º recreo, procederemos ao sorteo dos compoñentes da xunta electoral para designar os representantes da devandita mesa.

A mesa electoral estará constituida por un de nós, a dirección, un PAS, un alumno ou alumna e un pai ou nai.

Novo Real Decreto de Educación Secundaria Obligatoria (ESO)

Novo Real Decreto de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)

O Consello de Ministros aprobou o Real Decreto que fixa a ordenación e os ensinos mínimos da Educación Secundaria Obrigatoria.

Libro de Rodrigo Brión Insua

O antigo alumno Rodrigo Brión Insua que ven de facer o seu primeiro libro, acordouse da que fora a sua casa nos seus tempos de estudante e fixo doazón dun exemplar do seu libro "Nada ocurrió salvo

Semana contra a violencia de Xénero

Esta semana conmemoramos o d