O Centro

REUNIÓN INFORMATIVA COAS FAMILIAS

O vindeiro luns 7 de outubro terá lugar a xuntanza coas familias de principio de curso no Salón de Actos do Instituto no seguinte horario:

• 18:30: 1º ESO
  • 19:00: 2º e 3º ESO
  • 19:30: 4º ESO e 1º Bacharelato
  • 20:00: 1º e 2º FP Básica

Agardámosvos!

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

HORARIO INICIO DO CURSO 2019/20

PRESENTACIÓNS DÍA 16 DE SETEMBRO DE 2019

1º e 2º ESO

11:30-12:00 h

AULAS

3º e 4º ESO

12:00-12:30 h

1º e 2º BACH, CICLOS FP
  e 2º FPB

12:30-13:00 h

O ALUMNADO TERÁ EXPOSTAS

NA ENTRADA DO INSTITUTO

AS LISTAS PARA LOCALIZAR A SÚA AULA E TITOR/A

Nota: A hora de saída é aproximada.

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Desde o venres día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2019/20.
Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como aos de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.
Os trámites poden realizarse vía telemática na aplicación informática creada para tal fin: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado
Segundo o sorteo público efectuado, no caso de empate de puntuación para unha mesma praza, as letras de desempate son “E” e“C” para o primeiro apelido e “U” e “P” para o segundo.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA

nofc

No arquivo adxunto está o documento que recolle as Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia do IES Pedro Floriani, aprobadas en xuño de 2018.

O NOSO CENTRO

O IES Pedro Floriani de Redondela (Pontevedra) empezou a súa andaina no curso 1983/84 e nesa ocasión tiña a denominación de Instituto de Formación Profesional de Redondela ubicado en plena marisma choqueira, ata que o 25 de setembro de 1998 pasou a denominarse IES Pedro Floriani en memoria do enxeñeiro turinés que construíu o viaduto da nosa vila. Este cambio de nome coincide coa adecuación do centro ao novo sistema educativo onde comezarán a impartirse cursos de 3º de ESO e os ciclos superiores de "Desenvolvemento de produtos electrónicos" e "Administración e finanzas".

panoramica