O Centro

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Desde o venres día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2019/20.
Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como aos de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.
Os trámites poden realizarse vía telemática na aplicación informática creada para tal fin: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado
Segundo o sorteo público efectuado, no caso de empate de puntuación para unha mesma praza, as letras de desempate son “E” e“C” para o primeiro apelido e “U” e “P” para o segundo.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA

nofc

No arquivo adxunto está o documento que recolle as Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia do IES Pedro Floriani, aprobadas en xuño de 2018.

O NOSO CENTRO

O IES Pedro Floriani de Redondela (Pontevedra) empezou a súa andaina no curso 1983/84 e nesa ocasión tiña a denominación de Instituto de Formación Profesional de Redondela ubicado en plena marisma choqueira, ata que o 25 de setembro de 1998 pasou a denominarse IES Pedro Floriani en memoria do enxeñeiro turinés que construíu o viaduto da nosa vila. Este cambio de nome coincide coa adecuación do centro ao novo sistema educativo onde comezarán a impartirse cursos de 3º de ESO e os ciclos superiores de "Desenvolvemento de produtos electrónicos" e "Administración e finanzas".

panoramica