CONCURSO TIK TOK - 25N

Despois dunha looonga deliberación, por fin podemos anunciar o TIK TOK gañador do concurso #25N #zalaetaqueremeben
Trátase da produción: "Párao!" , realizado por Sara R., Yara R., Tomás V. e Martín R. Moitos parabéns!

BIBLIOTECA ZALAETABIBLIO

Despois de pasar un curso na "penumbra", a nosa biblioteca está este ano máis viva ca nunca!! Unha arrepiante colección de novelas de terror ocupa a vitrina da entrada principal, decorada especialmente para a ocasión polo alumnado de 2° curso do CM de Comercialización de Produtos Alimentarios e de 2° curso do CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.

Non esquezas que @zalaetabiblio ten as súas portas abertas, selecciona o teu exemplar e mergúllate na lectura!

ENTROIDO 2020

O venres 21 de febreiro celebramos o noso festival de Entroido. Organizado polo equipo de Biblioteca, e seguindo a temática do mar, desfrutamos do desfile das medusas, os buceadores, mariñeiros, piratas, e mesmo o lixo que se acumula nos nosos mares. Na seguinte ligazón podedes ver o vídeo resumo do que deu de si ese día.

Lecturas recomendadas para o verán

Na entrada do Instituto tedes folletos para levar.

Enlace: Biblioteca

I Premio Isabel Zendal

I Premio Isabel Zendal de promoción del pensamiento crítico en educación secundaria y bachillerato

Género: artículo, relato infantil y juvenil
Premio: 300€ y colección de libros
Abierto a: alumnado escolarizado en centros educativos españoles entre 1º de educación secundaria obligatoria y 2º de bachillerato
Entidad convocante: Universidade da Coruña y el Círculo Escéptico

O prazo de presentación das solicitudes acompañadas dos traballos comeza coa publicación destas bases na Sede Electrónica e remata o día 10 de maio de 2019 ás 14:00 h. Os nomes das persoas gañadoras e finalistas publicaranse na páxina web da UDC.

Más información: Bases

Españois na Segunda Guerra Mundial: dos combatentes esquecidos aos campos de concentración

Historias de homes e mulleres que participaron na Segunda Guerra Mundial e cuxas vivencias quedaron silenciadas, por uns motivos ou outros, logo da contenda.

Se queres profundizar: