Curso 2018-2019

Actividades curso 2018-2019

COMERCIO CON TALENTO

Mol contentos cos 5 premios conseguidos
Parabéns a o profesorado e a o alumnado participante premiados e non premiados!!!

No hay descripción de la foto disponible.

REDIC- COMERCIO CON TALENTO.

Intercambio con Colchester (Inglaterra) anulado por número insuficiente de interesados

Devolución do ingreso dos 50 euros en concepto de reserva: Póñanse en contacto telefónico ou presencial co secretario Manuel para recuperar os cartos. Como xa comentamos no seu día, aos que fixeran o ingreso a través de ABANCA non teremos problema en reingresarllo pola mesma vía, pois non nos supón coste ningún; non sendo así aos que non estean nesta situación.

Lecturas recomendadas para o verán

Na entrada do Instituto tedes folletos para levar.

Enlace: Biblioteca

HÁBITOS SAUDABLES 1º ESO

O alumnado de 1º ESO, na materia de promoción de hábitos saudables, realizou as últimas prácticas de natureza en vena, dun xeito altamente satisfactorio.

Neste enlace http://www.movendocu.blogspot.com.es podedes vernos en bicicleta pola contorna da torre ou facendo piragüismo na ría saíndo dende Oza. Polo que só nos queda pendente coidar máis do noso mar, coidarnos máis como comunidade; facendo do San Xoán unha festa máis respectuosa co noso partrimonio natural e cultural"

PROXECTOS ERASMUS CICLOS

Alumnos do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espacios Comerciais e do Ciclo Superior de Comercio Internacional realizaron sus prácticas de Ciclo en Praga, Malta y Volos (Grecia).

Valeria Trillo, Xestión de Vendas e Espacios Comerciais.

Vicent de Ron Requena, Comercio Internacional.

Mar Pazos Spata y Laura Fernández Varela, Comercio Internacional.

Os alumnos contan a súa experiencia.

Enlaces:

A nosa Web