Curso 2018-2019

Actividades curso 2018-2019

Lecturas recomendadas para o verán

Na entrada do Instituto tedes folletos para levar.

Enlace: Biblioteca

HÁBITOS SAUDABLES 1º ESO

O alumnado de 1º ESO, na materia de promoción de hábitos saudables, realizou as últimas prácticas de natureza en vena, dun xeito altamente satisfactorio.

Neste enlace http://www.movendocu.blogspot.com.es podedes vernos en bicicleta pola contorna da torre ou facendo piragüismo na ría saíndo dende Oza. Polo que só nos queda pendente coidar máis do noso mar, coidarnos máis como comunidade; facendo do San Xoán unha festa máis respectuosa co noso partrimonio natural e cultural"

PROXECTOS ERASMUS CICLOS

Alumnos do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espacios Comerciais e do Ciclo Superior de Comercio Internacional realizaron sus prácticas de Ciclo en Praga, Malta y Volos (Grecia).

Valeria Trillo, Xestión de Vendas e Espacios Comerciais.

Vicent de Ron Requena, Comercio Internacional.

Mar Pazos Spata y Laura Fernández Varela, Comercio Internacional.

Os alumnos contan a súa experiencia.

Enlaces:

A nosa Web

La Opinión

GRADUACIÓN DE 2º BACHARELATO 2019

Os alumnos de 2º de Bacharelato celebraron a súa graduación.

Máis fotos en galería.

ZALASHOP

Unha miniempresa dixital creada polos nosos alumnos de Comercio Electrónico de 2º curso de Comercio para a iniciativa 'Lanzadeiras Coruña'. Unha tenda virtual.

Os alumnos que traballaron no proxecto organizaronse en grupos participando en todas as tarefas, traballando en departamentos como nunha empresa real.

Publicado en La Opinión: enlace

Páxina web da tenda virtual do IES Ramón Menéndez Pidal.

COMPOSTEIRO

O Departamento de Bioloxía está aproveitando a Semana da Froita no Instituto para traballar co composteiro que acabamos de colocar ao lado da nosa horta. Organizan a actividade, recollen os restos, removen todo e... xa veremos. A cousa ten máis Ciencia do que parece.