Equipo de Dinamización Lingüística

Concurso de Microrrelatos entre institutos coruñeses

As bases aparece no  noso blog de biblioteca

Resultado de imaxes para microrrelatos

ENSAIO SUBVERSIVO OU DE COMO CAMBIAR O MUNDO. PARABÉNS PAULA!!!!!!

Parabéns, cara paula, desde todo o instituto aprezamos a túa contribución para facer un mundo mellor e máis xusto.

Aquí tedes un texto e imaxes de Paula, nos que ides ver todo o que hai dentro dunha persoa excepcional:

Pequeno resumo da entrega:

Foi unha grata sorpresa ver que o lugar da entrega era a antiga biblioteca do instituto, pequena e acolledora, igual que o xurado. A lectura da acta foi sinceira e emocionante, e máis tendo en conta a complicidade que a secretaria do xurado tiña connosco, as tres gañadoras. A intervención dun amigo do defunto profesor ao que se lle dedica o Premio foi emotiva, e tamén inspiradora, como tamén o foron o fragmento teatral interpretado e as dúas cancións.

Podo falar polas tres cando digo que a modestia ameazaba con fuxir pola cantidade inxente e continua de eloxios que o xurado nos dirixiu, pero de forma familiar e agradábel. Foi un verdadeiro pracer saber que persoas cunha cultura dese calibre apreciaron o noso traballo, e máis unha vez que coñecín as miñas dúas compañeiras. Simpáticas e sinxelas mozas cun runrun de pensamento incesante e de agradecer en persoas da nosa idade. A súa compañía foi ben grata, compartindo con elas unha hora de asimilación de sucesos e felicidade seguida por una lixeira merenda xunto coas familias, profesor@s e xurado.

Link das imaxes:

PARLAMENTO XOVE. 27 E 28 DE FEBREIRO

O equipo de debate composto polos estudantes de 1º de bac:

REBECA CHOUSA, PAULA GONZÁLEZ, NICOLÁS GIRÁLDEZ e FRANCISCO PEDREIRA e as profesoras:

ANA L.FORMOSO e ALMUDENA GARCÍA

Participaron os días 27 e 28 no Pazo de Mariñán na competición "Parlamento Xove".

O tema do debate era: "Hai que estender a maioría de idade aos 16 anos?"

O noso equipo non pasou á final, pero mereceú unha mención especial.

PARABÉNS POLO SABER SER, ESTAR, DEBATER E O ESPÍRITO DEPORTIVO DO EQUIPO, que será recibido o luns 2 no primeiro recreo no despacho do director.

Concurso de relato oral "Tíralle da Lingua"

24/04/2014 00:54
Etc/GMT+1

Concurso de relato oral