Curso 2019-2020

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes 4 de febreiro ás 18.30h terá lugar unha xornada de portas abertas dirixida a pais e nais de alumnado que actualmente cursa 6º de Educación Primaira. Coñece as nosas instalacións, a oferta educativa e todas as posibilidades formativas que che ofrece Zalaeta.

Pensando no futuro, pensando en ti.

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

No comezo deste novo curso 2019-2020 formamos parte do equipo 8 persoas do profesorado. Procurouse que estivesen representados todos os grupos que compoñen a comunidade educativa (profesorado, alumnado e persoal non docente). O actual EDLG está integrado por:

• María Elena López Blanco (profesora de Ciclos Formativos)
  • Helena Maseda Ferreiro (profesora de Ciclos Formativos)
  • Ramón Otero Moreira (profesor de Lingua castelá e literatura)
  • Nuria Pérez Castelo (profesora de Ciclos Formativos)
  • María Dolores Vilariño Suárez (profesora de Lingua e literatura galega)
  • Andrés Vázquez Figueiras (profesor de Bioloxía e Física e Química)
  • María Josefa Castro López (profesora de Lingua e literatura galega e coordinadora do EDLG)

ALUMNADO

• Brian Blanco Gómez (1º ESO)
  • Nicolás Sánchez Pazos (1º ESO)
  • Lucía Oreiro Vázquez (2º ESO)
  • Noa Villaverde García (2º ESO)
  • Juan Daría Castro Mateo (2º ESO)
  • Carla Varela Coto (3º ESO)
  • Pablo Mallo Ferrer (2º ESO)
  • Miriam Salgado Freire (4º ESO)
  • Xiana Souto Regueiro (1º ESO)

PERSOAL NON DOCENTE

• Roberto Gayoso Nieto (conserxe de centro)

SDS

PRIMEIRO ESCAPARATE DO 2020

Novo escaparate deseñado e realizado polo alumnado de 2º curso de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais (módulo de Escaparatismo).

AULA PAIDEIA DE INFORMÁTICA

As representantes da Fundación Paideia viñeron onte ao centro a comprobar a finalización das obras de instalaci´no da nova aula de informáticado centro doada por esta Fundación nunha grande parte. O noso centro foi merecedor desta aula grazas aos traballos conxuntos que veñen realizando diferentes departamentos nos últimos anos co obxectivo de conseguir unhas instalacións máis amables e modernas onde todos nos poidamos sentir máis a gusto.

ASOCIACIÓN CULTURAL ZALAETA - PROXECTO DESEÑO E SON

O proxecto Deseño e Son da Asociación Cultural Zalaeta, entre os seleccionados para continuar no curso 2020 o proxecto inclusivo de Música e Tecnoloxía. Parabéns a todos e a todas as que o facedes posible, e a Paz e Isabel, profesoras de Tecnoloxía e Música, respectivamente.

EXCURSIÓN Á NEVE

Fermosas fotografías dos nosos esquiadores e esquiadoras que esta semana desfrutaron da neve en Astún e Jaca.