Nova canle de YouTube Contextos Musicais 2.0

Contextos Musicais 2.0

A profesora do Departamento de Música deste IES, Isabel de la Puente,  ten creada a canle de YouTube Contextos Musicais 2.0 tanto para facilitar e completar a aprendizaxe das pezas interpretadas no aula como para proporcionar listas de reproducción con videos dos distintos períodos artístico-musicais.

Os videos de partituras presentan dúas versións de cada tema:
- A peza "completa" con todas as voces principais na pantalla e con todas as voces reais no audio;
- e a versión "karaoke instrumental" na que ao audio se lle silencia a voz principal, para que o alumno practique e interprete a melodía acompañado únicamente do fondo orquestral, pianístico, étnico, etc.

As listas de reproducción inclúen videos con información -moi sintetizada- do contexto histórico e artístico de cada período así como videos das audicións analizadas e traballadas no aula.

Visita o CEE Nuestra Señora de Lourdes (Aspronaga) - PROXECTO DESEÑO E SON

Un grupo de alumnos e alumnas que cursan Música en 1º de Bacharelato, acompañados pola súa profesora, Isabel de la Puente, visitamos o pasado mércores 25 de abril o CEE Nuestra Señora de Lourdes (Aspronaga) dentro do proxecto Deseño e son no que está a participar o noso centro.

Alí escoitamos un concerto de pezas improvisadas sobre patróns electrónicos e outro no que a música non a tocaban os alumnos, senón uns robots construídos por eles.

A visita incluíu un percorrido polas instalacións do centro onde coñeceron como son as aulas e aprenderon como funciona o modelo educativo.... pero tamén desfrutaron de momentos de convivencia, xogo e baile. Unha experiencia moi enriquecedora para todos.

Ensaio da OSG Preludios de Wagner.

O 16 de marzo no Palacio da opera da CoruñaAlumnos de música de 4º ESO y 1º Bacharelato escoitaron á orquesta sinfónica de Galicia interpretar Wagner.

CONCERTO DIDÁCTICO ROCK IN THE SCHOOL

O 9 de marzo, no Palacio da Opera da Coruña tivo lugar o concerto didáctico "Rock in the school". Os estilos da música rock. Alumnos de 2º ESO ABCD cantaron metal, funky, jazz y pop.

Concerto

Velaí o video do último concerto de alumnos do curso 2015/16. Participan nel alumnos de 2º, 3º e 4º da ESO. Sirva de pequena mostra do traballo realizado na aula de música durante o último trimestre do curso. E sirva tamén para que non esquezamos a capacidade da música para deixar fluír as nosas emocións, tanto a través da interpretación como da escoita.