Comercio e Marketing

SAMAÍN...RAMAÍN...

Espectacular photocall deseñado polo alumnado de Actividades Comerciais, capitaneado pola profesora Noelia Sánchez! Deste xeito dinamizaron o centro para o día de hoxe, empregando materiais reciclados, e creando unha xincana por todo o instituto para que participe o alumnado da ESO.

FP SKILLS 2023

Queremos felicitar a Antía Fernández Loureiro, alumna de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais, e á súa titora e profesora de Escaparatismo, Sol Seoane, pola medalla de ouro na edición 2023 de GaliciaSkills-Escaparatismo e comercialización visual. É para nós un orgullo e unha satisfacción este recoñecemento ao seu traballo e dedicación para preparar estas probas. Moitos parabéns! Toca seguir traballando...Madrid 2024 agárdavos!

Visitou a edición de Galicia Skills 2023 alumnado de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais (modalidade dual e ordinario).

PROBAS LIBRES - CICLOS FORMATIVOS

XORNADA DE ACOLLEMENTO: 2 DE XUÑO ÁS 11.30H

DATAS 1ª PROBA:

• Comercio Dixital Internacional: 5 de xuño ás 10.30h
  • Xestión Administrativa do Comercio Internacional: 6 de xuño ás 10.30h
  • Negociación Internacional: 7 de xuño ás 8.30h
  • Márketing Internacional:  7 de xuño ás 12.30h

Programacións dos módulos (ver adxunto)

*Actualización: 23/5/2023

PREMIO AO ESFORZO E A SUPERACIÓN NA ESO

Queremos hoxe trasmitir os nosos parabéns a Darío, alumno de ciclos formativos, que o pasado venres recibiu o Premio de Educación Secundaria Obrigatoria ao Esforzo e á Superación Persoal. Noraboa, Darío!!

EDUINSPIRA

O noso centro participa un ano máis no programa #EduEmprende. O pasado 15 de marzo tivo lugar unha charla de #EduInspira, organizada pola @camaracoruna , na que tivemos a oportunidade de coñecer a experiencia da directora da empresa Cabinas Lagos.
Participou o alumnado de 1.° curso de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.

ESCAPARATE TENDA DE COMPLEMENTOS

O noso escaparate é agora unha tenda de complementos, que deseñaron alumnas de 2.° curso de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.