ESCALADA

"A semana do 24 ao 27 de Abril volvimos cos 1ºs ESO en bicicleta a ESCALAR ao rocódromo. Recordamos cales son as ideas clave deste deporte e puxémolas en práctica. Na medida das nosas posibilidades tod@s conseguirmos un ELEVADO grado de satisfacción pola superación, nun clima distendido e divertido."  no blog están todas as fotos, molaaaan!!

Para ver mais: http://movendocu.blogspot.com.es/

ACTIVIDADE DE SURF

Do 2 ao 6 de abril cuns valentes aloitadores de 2º e 3º de ESO estiveron aprendendo do comportamento do mar e do noso propio ante circunstancias duras na I Semana Azul en Razo; Zalaeta-Art Surf Camp

COÑECES AS CARACTERÍSTICAS DA NOSA PRAIA?: Riazor-Orzán-Matadeiro. Cales son as normas de SEGURIDADE NO MAR? Por que ocurren tantas traxedias e como evitar que se repitan?
Se os nen@s aprenden a identificar os riscos nunha praia tan cambiante, lendo mareas, correntes, ventos... Serán quen de interpretar cando o Orzán está imposible, e cando está apto para o baño ou practicas deportivas. Esta aproximación práctica farémola con Nacho e monitores de GaliSurf .A semana pasada viñeron a aula para a reflexión previa sobre esas características, material de surf e como poñerse e sacarse un traxe de neopreno sendo coidadosos...
O Surf chega os colexios como nova materia crtvg
Para mais información http://www.movendocu.blogspot.com.es

Actividade de Waterpolo

Os alumnos de 1º da ESO realizaron actividades de Waterpolo no Club do Mar.

Imos en BICI

Escalada

Escalada deportiva no rocódromo. Esta semana estamos indo cos grupos de 1º ESO ao rocódromo, que está no frontón de Riazor. A actividade está resultando altamente pedagóxica. Escalar é máis máña que forza. A clave está en recoñecer que tes medo, pero poder superalo, ou que este non te bloquee. Con pensamento positivo e seguindo as indiciacións de Félix, Elena, Chicho e Mariquiña, moit@s alumnos de 1º, sentiron momentazos de subidón brutal, enorme felicidade...!! Foi unha chulada!

Esto vai sobre rodas

Hábitos saudables