EXCURSIÓN Á NEVE

Fermosas fotografías dos nosos esquiadores e esquiadoras que esta semana desfrutaron da neve en Astún e Jaca.

ROTEIRO EN BICICLETA

Nuns momentos nos que o futuro do clima se decide en Madrid, en Zalaeta estamos convencidos de que non hai variñas máxicas, senón que o cambio pasa por unha transición nos nosos hábitos para deste xeito camiñar cara a un mundo máis sostible. O Departamento de Educación Física propuxo esta actividade en bicicleta para así exercer a responsabilidade pola nosa saúde e o compromiso medioambiental. Máis información no blog "Movendo o cu!".

ESCALADA

Comezan as saídas ao rocódromo para practicar escalada. Onte foi a quenda de 1º da ESO A. Nas vindeiras semanas outros grupos vivirán esta experiencia.

APRENDEMOS A MONTAR EN BICI

Desde hai unhas semanas o Departamento de Educación Física participa no programa  "Rodando pola nosa historia" en colaboración coa sección de Educación Vial da Policía Local da Coruña, xunto co colectivo Mobi-Liza e grazas á colaboración de BiciCoruña. Realizáronse obradoiros de ergonomía, mecánica básica da bici e de educación vial e mobilidadae sostible. Xa coas instrucións e a teoría aprendidas, só queda...subirse á bici!

Máis información dispoñible no blog "Movendo o cu!"

EXCURSIÓN A SOTAVENTO E ROTEIRO DA AUGA

Alumnos e alumnas de 3º da ESO e de 4º de Tecnoloxía participaron nesta excursión organizada polos Departamentos de Tecnoloxía, Física e Educación Física. Visitaron o Parque experimental de Sotavento e despois tomaron contacto coa natureza realizando o Roteiro da Auga, en Parga. Máis información na web.

SURF

Alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO viviu unha semana intensa de surf en Bastiagueiro e Caión. Optimismo, vitalidade, esforzo e bo humor para aprender a ler as ondas e anticiparse ás condicións do mar.

Para saber máis, visita o blog "Movendo o cu!"