Bioloxía

BENVIDA Á PRIMAVERA NO HORTO PAIDEIA

Unha primavera máis, o alumnado de Bioloxía de 1º ESO sae ao patio a facer traballos de mellora da contorna, coa finalidade de sensibilizarse co seu coidado, coñecer certo tipo de flora e participar no traballo conxunto que grazas á Fundación Emalcsa comezamos este ano co alumnado do CEE María Mariño e que está relacionado cos enxertos de froiteiras comúns na nosa zona.

Estes traballos están sufragados, ademais de por Emalcsa, por Voz Natura, polo Club de Ciencia do Centro, pola Concellería de Servizos Sociais de A Coruña e polo propio instituto.

VOZ NATURA CURSO 2020/2021

Este ano, o proxecto Voz Natura do Zalaeta e o Club de Ciencia teñen como novidade o traballo conxunto co Colexio de Educación Especial María Mariño de A Coruña. Este centro, que conta con FP Básica de Xardinaría e Viveirismo, está a traballar na recuperación de froiteiras da nosa contorna e na práctica de adecentamento de zonas de xardín. A proposta nestes tempos de covid no que a nós se refire é facer un intercambio de plantas (xa nos deron "faballóns" e agora queren as nosas "calas"), e de guía de cultivos (pois eles traballan cunhas sementes que tras algúns meses de crecemento imos colocar no Instituto tras recibir asesoramento por videoconferencia se non pode haber intercambio de rapazada). Trátase de realizar un traballo de inclusión e natureza ao tempo, no que interveñen varios proxectos do instituto: Club de Ciencia Zalatecno, Deseño e Son a través do programa de cultura inclusiva e accesible da Fundación Emalcsa, e o Club de Letras con O Son das Aulas, dedicando unha sección do seu programa ao seguimento destas tarefas.

O alumnado participante será o de 1º de ESO e o profesorado que desenvolve esta actividade é Eva Mariño, Andrés Vázquez e Tono Frade.

Programa Voces de A Coruña coa intervencion de Tono Frade e alumnado participante (min 1.30 a 8)

Campaña de Recollida de Alimentos organizada pola ANPA

CAMPAÑA SOLIDARIA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS NOS CENTROS EDUCATIVOS

BANCO DE ALIMENTOS RÍAS ALTAS DE A CORUÑA

Estimadas familias:

Desde el ANPA ZALAETA-CAMPO DA LEÑA queremos organizar, junto a los voluntarios de Protección Civil de A Coruña, una campaña de recogida de alimentos cuyo destinatario será el Banco de Alimentos Rías Altas, por lo que, una vez más, recurrimos a todas las familias socias de nuestra ANPA así como a las del alumnado en general, para poder llevarla a cabo.

Para ello estaremos en las tres entradas al centro, para así poder facilitar la donación a todo el alumnado, desde el lunes 14 a el miércoles 16 de 8:20 a 9 h y el martes 15 también de 16:10 a 17:00 h.

Todos aquellos alimentos que se os ocurran (leche, arroz, conservas de pescado, pasta, aceite, galletas,...) serán bienvenidos; eso sí, que no sean perecederos y tengan una caducidad bastante grande.

Aprovechamos para agradeceros de antemano vuestra colaboración y esfuerzo en esta época tan difícil.

Un saludo.

DIRECTIVA ANPA ZALAETA-CAMPO DA LEÑA

PROXECTO DE MELLORA DA CONTORNA

A rapazada de 1º da ESO continúa realizando arranxos florais dentro das actividades programadas para a mellora da contorna polo deparamento de Bioloxía. Non podemos cheirar as flores con tanta máscara...pero polo menos podemos velas.

COMPOSTEIRO

O Departamento de Bioloxía está aproveitando a Semana da Froita no Instituto para traballar co composteiro que acabamos de colocar ao lado da nosa horta. Organizan a actividade, recollen os restos, removen todo e... xa veremos. A cousa ten máis Ciencia do que parece.

GRUPO 1 NA COCIÑA

O alumnado seleccionado para o Grupo de Mellora da Contorna e Hábitos Saudables preparou e comeu a súa ensalada antes de comezar o traballo.

E os de 3º PMAR non traballaron menos co seu titor Ramón para a segunda man de pintura