Aprendizaxe e Servizo a comunidade

No IES de Meaño realizamos todos os anos unha actividade de APS (Aprendizaxe e servizo á comunidade)  para concienciar ao noso alumnado da importancia da labor social.

Este curso, a actividade está enmarcada no proxecto“O Meaño que queremos” e consistirá na fabricación e colocación de trampas para velutinas e a limpeza dos roteiros do Río da Chanca.

PROGRAMA DA ACTIVIDADE:

• Mércores 19/04/23 de 9.30h a 15.10h

• Participará todo o alumnado e convidamos a todas ás familias que queiran participar.

• O alumnado irá provisto de guantes que lle proporcionaremos no centro, ademais o centro repartirá bolsas para o lixo.

• O alumnado debe levar calzado axeitado e algo para merendar.

• O alumnado desplazarase en autobús ata os puntos de partida da ruta.

DISTRIBUCIÓN:

Horario aprox:

• 9:30 a 10:15h:  Saída de  3º e 4º  cara o Cementerio de Simes - Pasales: ruta de 10:30 a 13:30 h

• 10:30 a 11:15: Saída de 1º e 2º cara os Muiños de Lores - Pasales:  ruta de 11:30 a 13:30 h

• 13:30h:  Merenda e xogos nos Pasales

• 14:45h: Volta camiñando para o centro

• 15:10h : Retorno aos domicílios.