Libros deTexto Curso 22_23

Achégase relación de libros de texto de cara ao curso 22_23

Para o alumnado de 2º e 4º recoméndase non mercar os libros de momento, xa que dende o centro, trataremos de proporcionar os libros que non entran en E-Dixgal ao alumnado, para iso utilizaremos ata esgotarse o fondo de libros existente no centro. No caso de non chegar as existencias será cando o alumnado deberá mercar os libros, polo que é conveniente agardar ata comezado o curso para mercalos.

O alumnado de 1º e 3º , si que pode ir mercando os libros,  xa que nestes cursos entra unha nova lei educativa (LOMLOE) cun currículo novo, os libros son diferentes aos do curso pasado, polo que non dispoñemos de libros no fondo do centro.

En 1º e 2º ESO ,o libro de Francés é recomendable agardar ao inicio de curso para mercalo.