STEMweek : actividades formativas STEM en lingua inglesa,

ORDE do 2 de marzo de 2020 pola que se convocan axudas para realizar actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (código de procedemento ED504G).

Trátase de campaentos para o alumnado que no curso 19/20 se atope en  3º e 4º da ESO,  dunha semana de duración na Coruña no mes de Agosto. Non ten custo pero hai que cumplir unha serie de requisitos que se recollen na orde.

Nestes camapamentos se traballa a competencia en Lingua inglesa e as competencias asociaas o ámbito STEM: Ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas, o alumnado aprenderá xogando con robots, programación, impresión 3d etc.

As solicitudes fanse por via elecrónica.

É unha oportunidade moi interesante.